looking for unique and personalized gifts???

Tuesday, July 8, 2008

Persiapan majlis perkahwinan : Sabtu

pagi2 lagi kami dah balik kg...ngantuk betul..letih pun tak hilang lagi...adik ipar nikah hari ni....

kami kemas2 rumah dulu...kol 1045 baru kami pergi ke masjid...adik ipar aku bernikah di masjid puchong perdana....ade la 4-5 keta yang pegi...sampai kat masjid, pihak lelaki dah pun sampai...sebelum nikah, kadi pun berila kutbah....mmg menusuk kalbu kutbah yang dia bagi....teringat aku kat ibu dan ayah...lama dah aku tak peluk cium mereka....hampir semua dalam masjid tu menitiskan air mata...termasuk la aku....

akhir nye adik ipar aku Irlina Abd Malek selamat menjadi isteri kepada Azlan Mohd Arshad lebih kurang pukul 1230...lepas amik gambar semua, kami balik rumah...pengantin bersiap2 tukar baju songket pulak untuk outdoor shooting....

aku dan irfan dok rumah je untuk tolong ape2 yg patut..hubby pegi sekali outdoor shooting tu...hubby mmg gatal tgn kalau tak shoot sekali...

ptg kami balik untuk mandi2...mlm tu ade kenduri tahlil...lepas tu majlis berinai pulak...mlm tu kami balik rumah kol 2 lebih....ada sedara hubby bermalam rumah kami jugak...

1 comments:

Bonda Humaira said...

kadang2 bila kita sebuk ngan kenduri fam members mmg kita pun sama penat kan wani.. kalah pengantin pun ada! hehee..kita pun penah rasa cenggitu masa adik kawen..