looking for unique and personalized gifts???

Thursday, July 31, 2008

irfan takut dengan.....

irfan mmg suka sgt animals....kucing, burung, rabbit, ayam, frog pun dia suka.... semua animal la dia suka....kat kg ade kucing...bukan main seronok irfan bila nampak kucing...irfan terlompat sampai kucing tu takut dgn dia....tapi irfan tak berani nak pegang kucing....irfan tak berani nak pegang mana2 binatang pun...penakut jugak si irfan ni....suka animals, tapi takut nak pegang...bila nampak aku pegang, baru la dia nak cuit sikit....

lagi satu...irfan ni takut tempat gelap....dia takut nak masuk bilik/dapur/tempat yang tak bukak lampu sorang2...contoh nye, kalau dia tgh main2 bola dlm rumah....bola pulak termasuk dalam bilik yang gelap....dia bukan nak amik sendiri bola tu....merengek2 la suh org lain amik kan...tak pun dia tarik la tangan sape2 suh amikkan....bilik tu pun bukanla gelap sgt....boleh nampak...

irfan takut bila dia bangun tido tak nampak mama dia ni....meraung la dia mencari mama dia....dia tak cari pun, dia panjat dok kat sofa sambil menangis2...irfan kalau bangun pagi mesti kena ade mama sebelah dia....kalau abah dia ade pun dia nangis nak mama jugak....

irfan takut dengan clown...siap keras2kan badan lagi kalau aku nak bawak dia pegi dekat ngan clown....irfan kan suka belon....tapi kalau clown yang nak bagi belon, dia sanggup tak nak belon tu....jalan jauh2 dari clown.....tapi kalau org yg pakai costume macam maskot tu dia tak takut pulak....takut ngan hidung merah clown tu kot...hehehe

2 comments:

Nazathul Hamimi said...

alahai irfan takut gelap ker.. meh sini kawan dengan emily, kasi berani sikit.. emily tak takut gelap.. dia siap pergi dapur sorang2 (lampu tutup)... selambar jer

Sue@MamaMaryam said...

hehehe maryam pun takut ngan badut.. p mcd nampak patung ronald pun dia dah cuak..