looking for unique and personalized gifts???

Friday, July 25, 2008

sakit kepala pulak

semalam aku sakit kepala sejak ptg lagi...kol 8 baru aku balik ofis...kepala macam nak pecah dah time tu...balik tu pulak singgah pasar mlm dekat ngan rumah...nak beli dinner la konon...

seperti biasa hubby akan beli air soya gula merah....dalam plastik...dah rm1.50 sekarang...sebelum ni rm1 je..tau fu fa pun dah rm1.50...semua benda naik....aku dah tak larat nak pusing2 pasar....kepala berpusing2...irfan pulak tak nak abah dukung...nak aku je yg dukung...aku jalan pun dah tak betul...sebenarnye nak cari keropok lekor, tapi dah habis...beli yong tau foo dan jeruk salak...

tak sempat sampai rumah jeruk salak tu dah selamat aku makan...sedap sikit tekak aku makan salak tu...kalau tak rasa loya je....sampai rumah, hubby yang tolong siap2kan irfan, kemas2 beg taska irfan...nak makan yong tau fu pun tak lalu...hubby pun tak lalu sebab perut da masih tak sedap...kami beli 4 ketul yong tau foo dan kangkung je...makan 2 org pun tak habis...masuk fridge je...

aku lak tak leh nak tido sebab kepala sakit sgt..lepas makan panadol baru la leh tido....hari ni dah tak sakit kepala

1 comments:

arine said...

Mahalnyer air soya & taufu fa kat tempat wanie naik sampai 0.50 sen. Tempat rin naik harga gak, tapi 0.20sen . Jadi rm1.20 tapi rasa nye msti naik harga lagi kut.