looking for unique and personalized gifts???

Wednesday, July 30, 2008

irfan di taska

cerita semalam lagi ye....

hubby yang jemput irfan dari taska...lepas tu baru jemput aku kat damasara perdana ni...aku dah pesan kat hubby tanya teacher irfan, irfan main dengan kawan2 tak...dalam keta hubby pun cerita la ape yg teacher irfan cakap..

teacher dia cakap irfan semalam tak duduk sorang2....masa mandi ketawa2...bangun tido menyanyi....main ngan kawan2...takde duduk menung sorang2....

masa hubby jemput irfan semalam pun, dia tgh duduk ngan kawan2 yang lain...lega sikit dengar macam....malam sebelum tu, aku byk kali pesan kat irfan jgn duduk menung sorang....main dengan kawan2, teacher....byk kali la aku pesan...masa dia tgh mamai nak tido, aku gosok2 kepala dia dan pesan lagi....pagi sebelum hantar nursery hubby pesan jugak kat irfan....alhamdulillah, semalam irfan takde la menyendiri lagi...senang sikit hati ni....malam tadi aku pesan lagi kat irfan...masa dia mamai nak tido pun aku pesan lagi....harap2 lepas ni irfan takde la menyendiri lagi...

sembang lagi ngan hubby

hubby: masa jemput irfan tadi teacher dia terus cakap sesuatu
aku: ape dia?
hubby: irfan hisap ibu jari kaki...bila teacher panggil, dia tak hisap....bila teacher tak pandang, pelan2 dia hisap ibu jari kaki dia balik...
aku: hehehe...ade makne ke tu?

ape makna nye tu...kehkehkeh

3 comments:

Kak Yong said...

maknanya tu....hehehehehe irfan nai boleh la dipanggil abang! :)

The Wife said...

Hi Wanie! Lama tak jenguk ur blog. ni ader perkembangan menarik nih. irfan nak dapat adik ke? *wink*

wanie said...

yong, miza.

irfan belum nak jadi abangla...hehehe...tunggu dia besar sikit..hehehe