looking for unique and personalized gifts???

Thursday, July 10, 2008

bila irfan nak dapat adik?

bila nak bagi irfan adik?

ni soalan yang selalu org tanya aku...dan jawapan yang aku bagi:

1. irfan kecik lagi...tunggu besar sikit
2. tahun depan kot...nanti tahun depan cakap tahun depan lagi...hehehe...hingga la dah betul2 bersedia
3. mmg teringin nak tambah lagi, tapi irfan belum bersedia nak jadi abang
4. nak kukuhkan kewangan dulu

aku kadang cuba test irfan...aku dukung baby lain...punya la marah irfan...nangis2....siap nak panjat aku suh dukung dia....kuat jeles ni...tapi kalau abah dia yang dukung baby lain takpe pulak...takde pulak dia jeles...

irfan mmg manja ngan aku...sampai kalau turun dari kereta nak naik rumah, dia nak aku je yang dukung....kalau abah dia yang dukung, dia nangis nak aku dukung....so macam mana nak bagi dia adik...mau dia mengamuk2 marah kan adik dia nanti....

tapi aku mmg nak tambah lagi...insyaAllah bila masa nye sesuai....kita hanya merancang....tuhan menentukan...mmg la rancang tunggu irfan besar sikit...tapi mana tau tuhan nak bagi rezeki awal, esok ke, bulan depan ke....kami akan terima dgn amat gembira....

5 comments:

Bonda Humaira said...

heheee..wanie,nak nyibuk ni..
1)jawapan 1&2 tu alasan je ok.. :)
2)jawapan 3 tu dongeng je tu
3)jawapan ke 4 - anak tu kan rezeki
hehee..i used to give the same answers to that killin' questions! husna pun manja yg amat lagi wanie..heheee

Bonda Humaira said...

heheee..wanie,nak nyibuk ni..
1)jawapan 1&2 tu alasan je ok.. :)
2)jawapan 3 tu dongeng je tu
3)jawapan ke 4 - anak tu kan rezeki
hehee..i used to give the same answers to that killin' questions! husna pun manja yg amat lagi wanie..heheee

Bonda Humaira said...
This comment has been removed by the author.
arine said...

hehehe..rine pon kalu bole nak bagi Aqim jadi abang. Tapi nanti la dulu la.Tapi aklu ade rezeki cepat, terima saje. amin..wanie, rine add blog wanie dlm blog rine ek.

Sue@MamaMaryam said...

hehe...betul tu klu dah ready br la bg irfan adik.. irfan x puas manja mama dia lg la tu..pandai jeles dah..

maryam plak rasa2nya dah ready nak jd kakak..dia suka sgt bebi...asyik cium jek..pastu suh mama dukung bebi..kdg2 suh letak atas riba dia :)