looking for unique and personalized gifts???

Friday, July 18, 2008

lepak ofis mama

semalam hubby dan irfan lepak kat ofis aku...tunggu aku siapkan keje...aku balik lambat semalam...

irfan la yang paling seronok...berlari2 dia dalam ofis....penat berlari, main conteng2 pulak...conteng atas kertas la...mengintai2 org2 yang dalam bilik la..macam2...

irfan dah pandai nak main komputer..kalau kat rumah, pantang nampak abah dia bukak pc..dia pun nak menyibuk sama la...tekan sana sini.....tak pun dia duduk sebelah abah, tgk abah dia mengedit gambar....semalam irfan asyik mengacau aku buat kerja...berebut ngan aku nak main komputer....last2 aku bagi dia main calculator....sama la tu leh main tekan2....hehehe...

nak dekat pukul 10 baru kami balik....

5 comments:

viruspadu said...

oh idea ni

lepas ni kalau nisa kaco, harus bg calculator jugak :p

wallpapersdeco said...

hi have a nice day.. looking for wallpapers for your house? or your friends/relative interested, visit my blog! thanks

PapaRock said...

wa penah bagi calculator gak...
and guess what iQy buat?
dia campak calculator tu, all the buttons berterabur...then dia main buttons tuh...LOL

Tya ilyana said...

hye irfan..lame x updte fotopages ek..so kiut aa..dah besaa dah ekk

Anonymous said...

Amiable brief and this mail helped me alot in my college assignement. Say thank you you on your information.