looking for unique and personalized gifts???

Monday, July 14, 2008

irfan tak sihat

hari ni aku masuk keje lewat sikit...irfan tak sihat...pegi bawak dia pegi klinik dulu pagi tadi...

batuk dan selsema dia makin teruk...dari malam semalam, irfan asyik terbangun dari tido....batuk2 pastu nangis...byk kali jugak la dia terbangun sepanjang mlm...aku gosok2 dada dia, baru dia berhenti nangis...bila aku berhenti gosok dada dia, dia nangis balik...mlm tadi badan dia panas sikit...

pagi ni badan irfan tak panas...tapi still batuk2 lagi....kalau lepas minum susu, batuk2 pastu muntah...harap2 cepat sembuh..kesian tgk dia batuk teruk....

aku pulak rasa cam nak sakit tekak ni...

2 comments:

mamaaina said...

Aian pun tgh batuk nie...musim kot..sib baik tak demam..

arine said...

Aqim, ni pon cam nak demam je. Nak tumbuh gigi kut, sebab Aqim kalu nk tumbuh gigi demam.Tengok cam gigi bawah die tu nk tumbuh lagi sebatang. Untuk irfan, harap2 cpt sembuh..