looking for unique and personalized gifts???

Wednesday, July 30, 2008

frust nye hubby

semalam masa hubby jemput aku balik keje, dia cakap nak terus balik kg...nak tgk bola la konon nye Malaysia vs Chelsea....ade suara2 yang cakap ade live kat astro...

aku ikut kan je la...aku puasa smlm...so singgah pasar mlm dulu untuk berbuka posa....kol 8.30 hubby dah tunggu depan tv...takde pun live...member dia call cakap pukul 9...dia pun tunggu la....adik ipar aku pulak nak tgk sindralela...episod akhir semalam....tunggu punya tunggu, takde pun live Malaysia vs Chelsea tu...hubby dah frust...kesian..

aku: takde pun live
hubby: entah...A cakap tadi ade iklan, match tu kol 9
aku: takde pun..entah2 kol 9 mlm esok kot..tak pun 9 pagi esok...hehehe
hubby: (muka tensen je)

last2, kitorang semua satu rumah tgk cerita sindralela je...lagi best...kehkehkeh....tapi ending dia tak best la...

1 comments:

arine said...

haha..memang pon ending sinderela semalam tak best.hampeh je ending camtu.entah2 nak sambung sinderela 2