looking for unique and personalized gifts???

Tuesday, July 29, 2008

nak tgk cerita ni



teringin nak tgk cerita ni la..


jumaat lepas vendor company hubby ade invited tgk cerita ni...kami tak pegi pun...aku mmg la tak leh nak pegi...tak sampai hati nak tinggal irfan..dah la mlm pulak tu...aku suh hubby je yang pegi...aku tau dia nak tgk sgt...tapi dia pun tak pegi...tak best tgk sorang2 kata nye..hehehe


tapi aku still nak tgk citer ni...member hubby cakap cerita ni best...tapi tak boleh bawak irfan...tak sesuai...so macam mana?...nak tinggal irfan, tak sanggup pulak rasa nye...




3 comments:

Kak Yong said...

harus gi nonton ni..:)

Nazathul Hamimi said...

ni kalau bawak farhan tonton mesti best.. tentu dia suka..

kalau wanie nak tengok cerita ni, hantar la irfan ke rumah FIL.. tu pun kalau FIL wanie tak kisah la jaga irfan.

kita ni memang selalu tak sampai hati nak tinggalkan anak.. tapikan kita kena juga amik peluang sekali sekala untuk berdua2an dengan suami.. baru la tambah mesra

wanie said...

mimi,

kalau hantar rumah FIL diorang tak kisah nak jaga...ramai org pun...mak mertua tiri pun ade...tapi irfan ni mmg tak leh tinggal...berkepit ngan mama je...tu yg tak sampai hati nak tinggal tu