looking for unique and personalized gifts???

Monday, June 16, 2008

nak cheese

satu mlm ni, hubby pegi main futsal...tinggal la aku ngan irfan kat rumah...aku pun malas la masak..nak makan roti je..diet la konon2...

aku pun makan la roti dengan cheese..irfan ni mmg pantang nampak org makan..mesti nak jugak...aku pun bagi la separuh...boleh pulak dia korek cheese tu...makan cheese je...roti dia bagi balik kat aku...dah habis separuh, dia minta lagi..aku pun bagi la..aku makan roti kosong je la...dah si irfan makan aku punya cheese..

tu pun tak cukup jugak...dia minta lagi...aku pun bagi la lagi sekeping...kebetulan ade lagi sekeping dalam fridge...dah makan...golek2 ngan books dia...pastu dia minta lagi...mulut bising sebut cheese...cheese...sambil pegi kat fridge...suh amik cheese dalam fridge...tapi cheese dah habis

menangis2 dia nak cheese..puas la aku pujuk...aku cakap la esok abah belikan...ok la, dia senyap....

esok pagi2, lepas minum susu, terus dia minta cheese lagi...adoila...belum sempat pegi beli dia dah minta...pelik jugak..tetiba je irfan suka makan cheese ni...sebelum ni dia tak suka pun...aku pun pujuk lagi...tgh hari tu keluar la pegi belikan cheese untuk si kenit...sengih2 dia makan...

0 comments: