looking for unique and personalized gifts???

Wednesday, June 18, 2008

shopping pulak

semalam balik keje kami pegi shopping lepas balik keje...kat tesco damansara je pun...bukan shopping ape...beli diapers si irfan...beli la 3 pek jumbo tu buat stok..kat bilik irfan ni sekarang dah ade 4 pek diapers yg belum dibukak lagi...hubby kata lepas ni bukak kedai jual diapers kat rumah..kehkehkeh...dia perli la tu..lantak la

sampai2 je rumah si irfan mintak cheese dan biskut...makan nasi tak nak...asyik nak biskut je...macam si irfan cakap " ha..nyum nyum...dap "..tiap kali makan biskut...adoila

1 comments:

Mommy said...

sama la tabiat kita..suka beli diapers buat stok kt rumah :)