looking for unique and personalized gifts???

Sunday, September 7, 2008

berbuka di kg

semalam dok rumah je seharian...dah ajak hubby keluar...kawan dia pulak dtg rumah...hubby kata esok je kita keluar...tapi hari ni dia pulak keluar sendiri pegi beli basikal...lantak la....malas dah nak ajak keluar...

semalam kami berbuka kat kg(belakang rumah je)....kol 6 lebih baru keluar rumah...pegi bazar ramadhan dulu...ramai nye org....ingatkan nak beli kuih sikit...tapi semua aku tak berkenan....sudah nye cuma beli putu mayam ngan buah tembikai je...

semalam menu berbuka kat kg

ikan cencaru sumbat bakar
masak lemak udang
sayur kacang buncis
roti john
putu mayam
tembikai
air cincau

putu mayam dan tembikai je beli...lain semua diorang buat sendiri...kol 10 camtu baru kami balik rumah

4 comments:

Ayong said...

wah..boleh dapat idea nak masak apa bila baca menu wanie ni...hehehehe

SaDi said...

AWARD or GIFT!!!!! Datang blog Sadi...

The Wife said...

argh! wanie..tensionnyer dgr all the lauks! rindu nak mkn masak lemak!! wuaa!!

Nazathul Hamimi said...

wanie lauk kita sama.. semalam balik kg, mak masak ikan cencaru sumbat gak.. tapi goreng,tak bakar.. lawannyer plak lauk sayur lemak labuuuuuuuuuuuuuuuuuu..