looking for unique and personalized gifts???

Monday, September 15, 2008

dia dan sponge bob



siap kiss lagi





5 comments:

arine said...

Wanie, sponge bob tu angin ek? Aqim nyer kura-kura angin dah lembik sbb Aqim bukak punat angin tu.huhuhu..

zAnA said...

wanie
batrice pun kalu gi pasar malam nampak sponge bob nie...dari jauh dia dah tunjuk pastu bising ckp "bob" "bob".....

zana pernah belikan sekali...
buat takut jer tau..sponge bob nie..
yelah, zana ikat dia kat tingkap kan...so, mlm2 tu kena tiup angin..melayang2 ....daku plak jenis penakut...start dari tu....xde maknanyer zana nak belikan dia lagi.......

kejam tak daku?

lieya_latif said...

alahai wanie, comelnye irfan kiss spongebob tu...betul2 sayang kat spongebob tu haaaaa...kat alamanda ade gak jual belon ni...tapi cecah rm10 ....mahal le....kat luar tak plak harge sampai rm10 ....wanie, suke laa lieya tgk ifran pakai crocs tu...comel....

Hirda Ibrahim said...

hardy ada satu . beli kat PKNS. mahai gak rm5. dia tahan le terapung 2 hari je..pastu dok meleret le kat lantai...

Ayong said...

irfan pun 'bobob' jugak ye..sama la dgn chem tu...tapi kan..auntie pun suka tgk cartoon 'bobob' ni gak tau..hehehehe