looking for unique and personalized gifts???

Wednesday, September 3, 2008

semalam

semalam di gtalk

aku : nak makan ape hari ni
hubby : ape2 je...errmm..keli bakar masak lemak...hehehe

so semalam aku pun masak la permintaan hubby...bukan selalu hubby minta nak makan ape...selalu nye bila di tanya mesti dia jawab ape2 je...

semalam kami berbuka dengan

keli bakar masak lemak cili padi
kangkung goreng belacan
cucur roti
air soya

hari ni nak masak ape pulak ekk...

4 comments:

SaDi said...

bila mula puasa.. macam2 nak masak.. tapi bila dah masuk minggu kedua nanti, confirm dah tak tau nak masak aper pulak....

Sue@MamaMaryam said...

huhu sedapnya..ujung mmgu ni nak msk cam wanie msk ni la....

Hirda Ibrahim said...

serious dh habis idea nk masak apa... balik2 lauk tu.. nampak sgt hirda x tau byk recipe.. hu hu hu..

wanie said...

sadi,
betul la tu

sue,
keli masak lemak cili padi favourite hubby wanie

hirda,
wani pun cari resepi dari in`ternet...pening jugak fikir nak masak ape...wane bukan nye pandai masak pun...ikut resepi jje...hehehe