looking for unique and personalized gifts???

Wednesday, September 10, 2008

penat jalan

penat nye...aku baru balik dari kedai...jalan kaki..tu yang penat tu...jarak kedai dari rumah aku ade la lebih kurang 10-15 minit jalan kaki...

masa pegi takde la penat..irfan aku dukung je...aku pun beli la barang sikit untuk masak hari ni...aku ingat sikit jela...sekali berat pulak...jenuh la aku berjalan balik rumah dengan beg plastik yang berat...irfan pulak terpaksa la jalan sendiri...tak larat aku nak dukung dengan beg plastik berat tu lagi...kesian irfan...pelan2 kami jalan....

bila dah sampai rumah, irfan terus...



penat irfan berjalan...

10 comments:

Cik Puan Mimi said...

kesian irfan melepek cam orang berpuasa plak.. kenapa tak bawak stoller.. kan senang, irfan tak penat, barang pun boleh sangkut jer kat stroller..

wanie said...

mimi,
susah nak beli barang kalau bawak stroller...susah nak bawak masuk kedai...irfan lak tak nak dok dalam stroller

Hirda Ibrahim said...

baik irfan nk berjalan wanie.
kalu hardy nanti ada le dia melencong ke lain. x pun "mama, ukung, ukung". makin besar, makin malas tau. nak naik bilik tingkat atas umah pun dia x mo jln naik tangga, soh org dukung.. isk..isk

arine said...

cian Irfan.. cam org berpuasa plak terlepak camtu yek.

Mimi~MommyLil'N said...

alahai..sian Irfan..Najeeb pun serupa dgn Hardy..takde maknanya bagi dia jalan sendiri..nnt dia lari ke arah lain..lagi penat nak kejar dia..lebih baik penat dukung..huhuhu

lieya_latif said...

hai wanie....lame tak bace kisah wanie....lieya pun dah ade blog jugak tau....he he he he...sudi2 le jenguk...lieya nak link wanie punye blog tau....

alahai cian irfan telepek penat camtu.....tapi cyomel

Ayong said...

cian irfan ha..sampai bergolek baring ye..

Iena@MaMaJannah&Rizqi said...

la ciannyer anak bujang ni..
wanie mesti berkobar2 nak masak ni..sampai jauh jalan kaki tu..
nampak gayernyer irfan kene dapat duit rayer lebih ckit lah sebab temam wanie p kedai..keh..keh..

Sue@MamaMaryam said...

ala siannyer irfan..nampak penat sgt...

sy plak dekat camne pun bw keta.. klu x maryam sangkut kt playground.. huhuhu...nak ke kedai kena lalu situ..iskh..bahaya..kang mau busuk ikan x sampai2 ke umah..

Fid said...

alahai ciannya tgk irfan
sure penat betul tuh!