looking for unique and personalized gifts???

Wednesday, September 3, 2008

cameron highland

cuti sekolah lepas, kami pegi bercuti ke cameron...3 hari 2 mlm....kami bermalam di tm resort kat tanah rata..

sampai2 je singgah kea farm




lepas tu barula pegi check in..ptg tu parents aku sampai...diorang dok satu mlm je...kami pegi pasar ptg tu..tapi sekejap je...sebab hujan...tapi sempat la parents aku membeli...esok nye pagi diorang dah balik teluk intan

second day

kami pegi kg sedia kalau tak silap..perkampungan melayu ni...pegi beli jem strawberry dan strawberry kering...





di cactus point


mlm tu kami pegi pasar...beli la ape2 yg patut...lepas tu lepak bilik je


abah irfan sibuk dengan laptop nye


irfan pun nak buat peace jugak


3rd day..

pagi dah checkout...ibu aku pesan ice cream strawberry pulak...kami singgah kg sedia balik..beli ice cream dan jem...lepas tu terus turun...singgah ipoh rumah makcik aku dulu...ibu aku ade kat sana...lepas tu barulah balik kl

5 comments:

slot mobil said...

very nice! hahahahaha

Nazathul Hamimi said...

seronoknya irfan sekeluarga pergi cameron.. mimi pun suka pergi cameron.. tapi tak tahan cuaca sejuk...

wanie beli aiskrim?? mimi pun pernah beli aisrkim air batu malaysia.. kat strawberry farm, sedapkan... pastu makan pulak aisrkim di kedai raju.. lagi sedap.. ni yang terbayang2 nak gi cameron ni.. heheh

SaDi said...

kalau pergi cameron, saya mesti beli banyak produk strawberry... menu yang paling sedap... biskut kering atau biskut jagung cicah dengan topping strawberry... makan masa tengok TV.. Fuuuyyyoooohhh... sedap!!!!!!

wanie said...

mimi,
sekarang dah tak sejuk sgt...setiap kali pegi mesti dah kurang sejuk..wanie pun suka ais krim strawberry...beli kat kg sedia tu...org melayu yg buat

sadi,
wanie suka strawberry kering...beli byk2..hehehe

arine said...

Wah seronoknyer bercuti kat Cameron Highland..