looking for unique and personalized gifts???

Saturday, September 27, 2008

shopping sikit lagi

lepas berbuka smlm, aku ajak mr. irwan pegi jusco ioi mall...last minit shopping...nak cari baju untuk mr. irwan sebenar nye....

mr. irwan ni mmg susah betul kalau nak beli baju sendiri...dah lama pujuk, semalam baru la dia nak pegi beli...tu pun nasib baik jumpa yang dia berkenan..kalau tak, tak beli la...dah lama mr. irwan ni takde baju baru...

semalam beli baju mr. irwan..t-shirt je...beli t-shirt untuk ayah aku sehelai, untuk FIL sehelai...dah pilih2 baju2 tu...tetiba mr. irwan suh aku beli baju untuk aku satu...hehehe...ape lagi..aku rembat la sehelai blouse dan sehelai seluar...kehkehkeh...pantang di offer...baju irfan tak beli pun...dah beli awal2 lagi...

dapatla paper beg dan sampul duit raya jusco


balik dari jusco dah nak dekat pukul 11...singgah kg sri aman dulu...nak bagi FIL baju yang baru beli dan duit raya sikit...hari ni dah nak balik teluk intan...petang2 sikit nanti..

5 comments:

nadzirah and lokman said...

hi wanie..sama la kat sini..last minit sempat lagi shopping. semalam gi carrefour patutnya nak beli ayam je nak masak buka, tapi boleh pulak "terbawak" balik handbag sekali!heheh..ni lah pompuan.. anyway, selamat menyambut 'Aidilfitri yg bakal menjelang..semoga amal ibadah kita di bulan Ramadhan diterimaNya..amiin..take care!

eija28 said...

samalah mcm eija...shhopping last minit utk beli baju papa iman...g jusco x ada yg kenan...last2 g sogo ada gak yg dia kenan...nasib baik kat sogo byk pilihan..eija pun ada gak dpt sampul jusco mcm tu..tp sogo x ada dpt sampul raya arrr...hati2 di jalanraya!!

viruspadu said...

vp, En. Laloque dan An-Nisa ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN

Anonymous said...

valium for sale no prescription buy valium overnight delivery - valium pill injection

Anonymous said...

http://technologiesuae.com/#7273 buy xanax online with no prescription needed - xanax for test anxiety