looking for unique and personalized gifts???

Thursday, September 25, 2008

karya2 irfan

dah lama tak cerita pasal anak bujang aku ni...tak lama lagi dah nak 2 tahun...tapi puting still melekat 24 jam...ish ish ish

sekarang makin banyak la karenah si irfan...yang paling tak tahan tgk ni..

kat safety gate


dan ini..


tu belum dinding lagi..geram betul..semua tempat irfan nak berkarya...

kalau di tegur sikit mula buat muka...cebik...kalau tak pujuk, terus menangis...


manja betul anak bujang aku ni...

5 comments:

Iena@MaMaJannah&Rizqi said...

tak per wanie..irfan tengah belajar tentang seni tangan tu..
alaa rayakan dah nak dekat, catlah baru rumah tu..keh..keh..betul tak irfan sayang???

AyangAizul said...

sabor je lah wanie. Adeef pun cam tuh gak. tak psl2 raya ni kena wat projek mengecat umah sbb abis dinding dia wat eksperimen. yg paling haru, beg adik kita kaler putih dah jadik belang2 itam sbb kena cnteng gaks...

atty's said...

mama marah irfan ye..nanti untie babab mama tuh

Hirda Ibrahim said...

irfan nk soh mama dia cat baru le tu...
selamat hari raya, maaf zahir & batin wanie :)

yantz-yeem said...

budak2 cam tu la kan...wah nampak irfan dah beso la..dah lama x tgk gambo irfan....aqil sib baik la x reti nak conteng2 nie...tp x tau la..ms akan dtg dia gatai tgn nak conteng plak kan?setakat nie kasik je kertas dia conteng je kat atas kertas....