looking for unique and personalized gifts???

Tuesday, May 26, 2009

irfan lagi

kejadian berlaku di kg sri aman minggu lepas...pak ngah dan pak su irfan baru balik dari jalan2 di bandung....diorang belikan la irfan buah tgn dari sana...irfan dapat baju dan kasut...


irfan sekarang dah pandai nak bergaya...mmg pantang kalau dapat baju baru...tak menyempat2 nak try...nampak mr. irwan pegang kamera terus posing lagi dgn baju baru
DSC_3393


sekarang ni kalau nak pakai baju, seluar tak nak kita pakaikan...nak pakai sendiri...bila tak boleh nak pakai mula la mengamuk2 marah....ni cubaan nak zip sendiri baju tu
DSC_3407


kasut nye pulak terus di pakai buat main bola...ahaksss...siap tak nak bukak lagi...
DSC_3438


seronok pulak tgk adik mr. irwan tu pegi bandung...macam2 diorang shopping...tu lelaki tu...kalau pompuan yg pegi mesti sampai tak nak balik...hahaha...teringin pulak nak pegi sana...jom mr. irwan jom...






written by,

11 comments:

eija28 said...

bestnyer irfan dapat baju sweather yerk sayang......mmg best klu g bandung nie wanie.....eija pun ada duit lebih nak ke sana nanti....jom kita ramai2 g bandung...hik hik...wanie...gambar dah siap nanti bgtau eija yerk....nanti kita jumpe kat mana2 ke...tq

farah amoi said...

huhuu..kalau nama nye g bandung
pasti ade ole-ole yg menarik for kids
baju budak memang byk kat sana kan
dah ler rege pon amatsss ler mulahhh

mcm my darwisY la la ni pon
mandi nak sediri
pakai nak sediri
semua nak wat sediri....

Eisha said...

gi kak

bandungg mmg bes hehehe

zai@umiaiman said...

memang musim org gi bandung kut, sbb kat tmpt kejer kiter ni ramai yg pegi ckp memng murah2 kat sana..
hmm baju irfan pun lawooo la..

Mama Aqim said...

kawan rin g Bandung shopping sakan. katenya kat sana baju branded2 murah

Jue ~ mama DnD said...

bestnyer Irfan dpt baju & kasut baru...tulah kan wanie akak pun tingin gak nak ker bandung.. bila lah dpt sampai sana...

Puan Iza said...

Cantik sweater tu...ni ada gaya jadi model nih...

Zanna_MamaBatrice said...

hu hu hu hu
untung ler irfan
ada ole2 dari bandung
wanie..suka gambar 1st tu....

ha ha ha
bebudak mmg camtu
berdikari kan irfan kan..
nanti2 mama dah ada adik
abg irfan kena buat sendiri gark

Sham Ummi Echa said...

wanie..
sama la pangai irfan ngan echa..
nk pakai baju sndiri tp kalo x dpt nk pakai..siap ngamuk n jerit2 lg.. sabor jer la..

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

bandung memang syurga membeli belah wanie.kalau ada rezeki pergi la nanti.. memang rambang mata dibuatnya.. akak yang dah 2 kali pergi pun, kalau ada rezeki lagi memang akan ke sana lagi.. insyallah

irfan tau dia nak jadi abang, tu pasal dia kena berdikari, tak yah mama susah2 pakaikan dia baju lagi pasni bila baby dah keluar..

ILA said...

ye la...mmg ramai org kata bandung syurga membeli belah