looking for unique and personalized gifts???

Monday, May 11, 2009

trip tu penang..

kami balik teluk intan dulu hari jumaat sebelum ke penang sabtu pagi2...irfan pulak mmg dah tak sabar2 nak balik teluk intan jumpa atok dan opah nye...walaupun sehari je kat teluk intan, irfan dah seronok sgt...sampai2 je kat teluk intan dah ajak atok pegi kedai beli aiskrim..atok nye pulak ikut je la kehendak cucu nye tu...lagi seronok la si irfan kan...petang pulak ajak opah pegi kedai lagi..ish ish ish...geram betul saya ngan si irfan...dah pandai pulak dia ajak opah dan atok pegi kedai beli jajan...siap boleh tak bagitau saya dulu dia nak gi kedai ngan opah...saya ingat opah yang ajak dia..rupa2 nye dia yang mengajak...tak leh selalu camtu anak oiii...kang lekat sampai besar suka ajak org gi kedai...


sabtu pagi2 kami bertolak ke penang....sampai penang dalam kol 11.30...kami menginap kat hotel vistana....kali ni kami tak jalan mana2 pun kat penang...tgh hari sampai lewat ptg mr. irwan pegi shooting...saya dan irfan lepak bilik...ahad nye pulak terus balik je...tak jalan mana2 pun....


walaupun bertolak awal dari penang, kami sampai rumah kol 1 pagi..huhuhu..letih nye...mana tak sampai lewat, balik dari penang singgah rumah makcik saya kat ipoh dulu...lepas tu singgah rumah member mr. irwan kat shah alam pulak...tu yang sampai rumah kol 1 pagi tu....dan pagi ni masing2 liat nak bgn pagi....hahaha




"dapat jugak makan sambal udang mak"





written by,

4 comments:

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

jauh pjalanan luas pemandangan..hehehe

Puan Iza said...

Sumer cucu sonokkan kalo dpt jumpa opahnya...

Mimi said...

seronok Irfan dpt balik kg jumpa opah and atuk..siap leh mintak belikan jajan lagi..takpe la tu Wanie, dia nak manja2 dgn opah/atuk..dorang pun nak manjakan cucunyer jugak..

eija28 said...

bestnyer g jalan2 erk wanie.....gambar takder ke??