looking for unique and personalized gifts???

Wednesday, May 13, 2009

new ticker, not so new news



saya ade letak ticker baru...dah 2 minggu saya letak....ramai yang tak perasan kot...saya letak nun di bawah blog saya ni...ahakss...


korang tgk2 la ticker saya tu ye......kat bawah sekali blog ni...scroll je sampai bawah ye...





written by,

14 comments:

eMMa@iKKa said...

Wanie preggie ek!!! Ikka tak perasan lah..Tahniah!!! Wah...tak lama lagi Irfan dah ada kawan..hehehehehe..:)

p/s..Dpt invitation dr ikka tak???

AyangAizul said...

oooohhhh....
tahniah... tahniah...

jaga bebaik yer... jgn jadik cam kita. hihihihhi

psl canvas photo tu puas ati sgt tau. asben kita xtau pun kita wat tu, n dia pun ckp puas hati n cantik. lum gntung lg sbb nak balut plastik or framekan dulu sbb takot nnt kotor. adik kita pun berkenan gak. nnt2 kt dia nak wat gaks

lum wat n3 lg psl tu, nnt kita wat yer...
tq sesgt... nnt ada gmbar cntik2 lg kita wat lg yerk...

oli said...

memang tak perasan...
tahniah to wanie n husband...

~~ciklinn~~ said...

lorr betul2 akak tak perasan dikk..patutlah pandai irfan menggayakan nak adikk rupernyer mmg dah ada adik dier dlm peyut mama nyer.. tahniah dikk..

...sWeeT uMi... said...

waniel pregnant ehh...tak perasan laaa...tahniah yehhh...

Fren said...

cewah..

nak announce new member rupenye..

sib baik sy nak scroll

tahniah ye kak..

eija28 said...

tahniah wanie....irfan bakal dpt adik x lama lg....

The Wife said...

wahh...lama tak jenguk rupa2 nyer irfan nak ada adik!! congrats wanie :D kim slm kat iwan :)

Mimi said...

Ya Allah Wanie..sungguh ku tak perasan (tapi mcm bole agak la sbb Wanie cravings nak makan mcm2..hihi)

Tahniah!! Jaga diri baik2 tau..tak lama Irfan nak jadi abang :D

neezareef said...

congratz
tp sy rasa sy dah tau la tp sape btau ek..
aiseh lupa ingatan lak

Sham Ummi Echa said...

waniee.... congratsss...

sori ler x pasan..yer la sbb kt bwh skali kan.. wah..irfan x lama lg nk jd abglong la..

Mama Aqim said...

Tahniah wanie! Bestnye.. dah 4 bulan lebih ek.

mrs khairul said...

wanie!!!! TAHNIAH..SYUKUR ALHAMDULILLAH..BERTAMBAH++ REZKI WANIE SEKELUARGA

maxell said...

congrats kaklong!!!