looking for unique and personalized gifts???

Wednesday, May 6, 2009

layang-layang

aksi2 si kenit main layang-layang di kg sri aman





sungguh seronok dia main layang-layang








written by,

10 comments:

Mimi said...

irfan..najeeb nak join sekali main layang-layang boleh tak?

Jue ~ mama DnD said...

terpancar wajah keringan irfan bermain layang²... dnaish pun skang syik mintak dibelikan layang²..mama & papa buat dek jer.. sbb xder sapa nak tgu dia manin nanti...hehehe...

D.O.U.B.L.E...S said...

sonoknya irfan main layang2..dah lama kami anak beranak tak main layang...bestny tu kat kawasan umah ye...besar ye laman rumah..bestnya.....

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

kalau ada laman yang luas, memang sesuai main layang2.. mesti tiap2 petang irfan ajak main layang2 kan..

As said...

seronok tgk irfan main layang².... happy jerk....

neezareef said...

npk muke irfan tu sonok bwk lari layang2 tu..wpn x tinggi tp msti dia rasa happy dah tu

Ayumieza said...

teringat zaman-zaman sewaktu kecik sentiasa main layang-layang di taman tasik hehehehe

eMMa@iKKa said...

Eeeee..seronok tgk Irfan main layang-layang. Cuti panjang ari tu pun Trisyia main layang-layang...:)

CuTeMiUt78 said...

wah.. bestnya main layang2

Sham Ummi Echa said...

hepi nyer irfan dpt main layang2.. daku salu bwk echa g tgk org main layang2 kt tmn metropolitan kepong tu.. meriah betul..mcm2 bntuk layang2 ada.. kreatif org yg jual tu