looking for unique and personalized gifts???

Friday, March 27, 2009

kepala botak irfan

kepala irfan dah tak botak licin lagi..rambut dah tumbuh...takde la tajam2 lagi kepala dia..tak dapat la irfan main gesel2 kepala tajam dia ke pipi saya...hehehe





close up sikit





saya tgh bosan terperap kat rumah...nak jalan2...jom jom..sape nak temankan





"gambar kepala anak pun nak letak"









written by,

6 comments:

~~ciklinn~~ said...

samalah akak dik oii... terperap kat umah... busan tahap gaban dah nie....

hehheeh akak suka tau pegang pale budak baru nak tumbuh rambut tu... tajam2 jer..

atty's said...

cepat jugak rambut irfan tumbuh balik..
sama macam firdaus jugak..kalo botakkan taksampai seminggu naik balik

atty's said...

cepat jugak rambut irfan tumbuh balik..
sama macam firdaus jugak..kalo botakkan taksampai seminggu naik balik

♥ Cik Puan Mimi ♥ said...

bosan ker.. takpe takpe, nanti hari ahad kita jalan sama2 gi umah As .. mesti wanie, nak2 irfan suka sangat

farah amoi said...

heheheh
lawo rambut baru irfan..
hehehe
dah tumbuh...x tajam le kan...


wanie...dok umah boring ker..?
adooo camne ler aku nak jd surirumah terhormat ni..???

nih my new link
mrsfarah.blogspot.com

☆ lieya latif ☆ said...

cepat laaa rambut irfan tumbuh, patutle wanie tak risau nak botakkan budak ensem nieh....he he he he

bosan yek wanie.....tu laaa irfan dah pandai main sendiri kan, syok kalo ade baby ...mungkin tak terasa bosan sgt ...