looking for unique and personalized gifts???

Friday, March 6, 2009

suatu hari




suatu hari saya dan irfan berjalan kaki ke kedai...

mama: irfan nak makan ape?
irfan: ha?
mama: nak kfc tak (sebab lalu depan kfc)
irfan: tak nak..boikot..

bagus si kenit ni...dah tak nak makan kfc...boikot...kalau tak dulu, pantang nampak kfc, mesti mintak..

..............................................................

suatu hari seekor kumbang hinggap di baju saya

mama: irfan, help...mama kena gigit...sakit..(pura2 nangis)
irfan: (muka takut)..eiii help mama
mama: help help mama
irfan:(muka dah nak nangis)..buang buang
mama: irfan la tolong buangkan..dia gigit mama ni
irfan: (lari pegi tarik tgn abah suh abah buangkan kumbang tu)..gigit mama...akit..(dah nak nangis)


................................................................









written by,

11 comments:

Zety Zin said...

alahai comelnya

Hirda Ibrahim said...

irfan pun tau boikot KFC?
bagus la..
try tanya hardy... kompem jwpan dia.. NAK K EH CIIII....

As said...

hmm pandai irfan .... budak2 ni kan... hmm sama la cam hirda kalo tanya adriana... sure ckp mama nak hep c... leh gitew... sbb peberet dia cheezy wedges tuh...

atty's said...

wahahhaha..cerdiknya irfan..

farah amoi said...

hahahha

irfan tau ke ape itu boikot ?

~~ciklinn~~ said...

hahhahahahah

bagus ini budak..sudah pandai boikot..hahhahahha

Mimi said...

pandainyer Irfan...baguss..

hihi..kelakar baca part kumbang tu..

aimi @ kamalina said...

hehehe..dialog yg menariks.... kecik2 dah tau "boikot" ya... bagus betul laa...

lieya_latif said...

ye ke, irfan tau gak boikot....lieya dulu boikot, tgk2 dah makin ramai masuk kfc skrang ni, aku pun terpanggil gak....aha ha ha ha ahah ...

takpe yg penting nawaitu kite , kalo dok boikot kfc tapi tang derma tuk ghaza tu selalu ngelat tak gune gak kan.....utk kesedaran kite bersame...amin

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. bagus2 irfan..good boy

eija28 said...

irfan g jalan2 ke kelantan erk...wanie kat mana lokasi gambar di atas???nampak mcm menarik jerk.....