looking for unique and personalized gifts???

Friday, March 13, 2009

layang2 terbang melayang

kejadian ni beberapa minggu lepas...kami ke bangi nak pegi pesta buku kat pkns....masa parking, ternampak pulak org main layang2...saje2 la pegi tgk...

sekali irfan excited pulak tgk layang2 tu...siap ade org jual layang2 kat situ...kesian tgk irfan, kami pun beli la satu layang2...layan irfan main kejap kat situ


layang2 elephant



irfan dan abah tgh main layang2...angin kuat time tu...senang layang2 nak naik



irfan cuba nak naikkan layang2 sendiri pulak



tapi bila layang2 dah naik, irfan main lepas2 tali layang2 pulak...kang hilang pulak layang2 tu...last2 mr. irwan je yg main...



irfan pulak tukang kejar dan amik layang2 bila jatuh



irfan tak puas hati sebab asyik kena kejar layang2....dia pun nak main jugak



kesian pulak tgk irfan nak main layang2...kami pun belikan la satu lagi layang2 kecik untuk dia...kecik je layang2 tu...tak boleh naik tinggi pun..okla untuk irfan main2

layang2 warna warni tu la irfan punya...tak naik2 layang2 tu...hehehe....masa ni hari pun dah nak gelap...dah nak hujan





"kecik2 dulu parents selalu bawak main layang kat titiwangsa"






written by,

5 comments:

Puan Iza said...

sonok irfan dpt main layang2 tu...

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. mirul pun skkee main layang2..

lieya_latif said...

zaman lieya dulu , layang2 buat sendiri...bising ajek mak lieya lidi penyapu die makin lame makin susut heheheeheheh

tp skrang senang....layang2 mcm rupe dah jual...cantik2 plak tu kan....

irfan seronok main layang2...skrang musim angin kuat, kan ujan jek selalu....best laa nak main layang2

Mimi said...

happynyer Irfan dpt main layang-layang..

Masa kecik dulu, saya main layang-layang yg beli dr 'ice-cream man' naik motor yg jual mcm2 benda kt depan sekolah..kaler putih dengan gambar rabbit..bila sangkut kt pokok terus koyak..murahh la katanya.

atty's said...

loh wanie g pesta buku..kat pkns tu..
kty pun ade kt situ..sbb fir masuk drawing contest..