looking for unique and personalized gifts???

Monday, March 2, 2009

cheese tart

tetiba teringin nak makan cheese tart



mr. iwan pun belikan la cheese tart kat bakery dekat ngan rumah ni je...




tak berapa sedap la cheese tart dia...kecewa betul...tapi tak sedap pun berebut jugak ngan irfan...hahaha







"kami makan berdua je..mr irwan nak, sila beli lain...kejam kejam"








written by,

8 comments:

Cik Puan Mimi said...

ooo ingatkan cheese tart ni wanie buat tadik.. tak sedap ker?? nampaknya kena la bukak resipi dan try buat sendiri.. hehe

lieya_latif said...

ermm sedapnyer....lieya suke cheese tart ni...ermm ape2 cheese mmg lieya suke laaa he ehhe he

tgk irfan makan ...kemain berselera lagi....

atty's said...

huhuuh..nampak sedap lagi lazat..
nak kena beli gak nieh..

.: Leen-Wawie :. said...

la tak sedap ker cistat tu.. agaknya sendiri buat yg sedap kot... nampak irfan kemain selera lagi..

As said...

wanie... kiter amat la suka cheese tart tuh... kat opis kiter ader org pandai buat cheese tart tau... kiter paling suka blueberry cheese tart dia... wallla.. sedap tau...

Sham Ummi Echa said...

slurpppp...terliur beb tgk gambo cheese tart nih... pujaan hati ku tau.. last week beli kt la boheme jusco..sedapppp..

Lina said...

salam...ingtkan buat sendri....
cantik jek cri luarn...tp hampeh rupanay dri rasa.....heheh

Hirda Ibrahim said...

ingatkan wanie buat sendiri..
x sedap ek?
hirda kalu pi bakery suka portugese egg tart...