looking for unique and personalized gifts???

Friday, April 10, 2009

balik kg..oooo...balik kg





tak sabar nak balik teluk intan mlm nanti...lama betul kami tak balik teluk intan..

yang paling seronok si irfan la...dah tak sabar2 nak jumpa opah, atok dan acu nye...ade la kawan untuk di buli nye nanti...


mama: nak balik kg tak?
irfan: nak
mama: nak jumpa siapa?
irfan: mmmm acu la
mama: lagi?
irfan: opah
mama: lagi?
irfan: atok
mama: nak buat ape balik kg?
irfan: men buai kadok2



hehehe...rumah parents saya ade buai...kalau balik teluk intan mmg habis dibuli opah dan atok ajak main buai...tak kira masa nak main buai...





"jadila walaupun sekejap je"






written by,

8 comments:

neezareef said...

hati2 di jln raya...
hepi holiday di kg halaman terchenta

Zanna_MamaBatrice said...

nak balik kg yerk wanie
selamat balik kg yerk..
minggu nie pun zana balik gark..cousin kawen....tp camera dah masuk wad icu..xde mood jer rasanyer...hu hu hu

buia kadok?
buai apa tu wanie...

atty's said...

selamat balik kampung wanie..takecare

zai@umiaiman said...

eiii best nye nk blik kg.. ati2 yer.. moga cpt smpai

viruspadu said...

nak balik kampung bestttttttttt gilak kan

ish tetiba rasa teruja la pulak keh keh keh

eija28 said...

wah...bestnyer nak blk kampung erk.....take care wanie!!!

Jue ~ mama DnD said...

selamat balik kg..& menikmati detik di kampung... pasti irfan yg plg bahagia dpt main buai kadok².. hehehe

~~ciklinn~~ said...

selamat balik kampung...... nanti amik gambar main buai kadok2 yer