looking for unique and personalized gifts???

Thursday, April 9, 2009

lunch yang sgt2 simple



hari ni saya kan tak berapa sihat...nak masuk dapur pun macam malas je..tapi kena masak jugak la untuk si kenit...

saya cuma masak paling simple dan cepat...tak leh nak masak lama2...saya asyik bersin je..kang ade kuman yang masuk dlm masakan saya pulak...

ni la lauk simple untuk irfan..jadi la ye...nasib baik irfan berselera jugak makan


sup kentang



dan ikan goreng...ha kan simple sgt2 tu



kesian budak ni dah kelaparan..mama dia masak lambat hari ni...tgh saya masak, kejap2 dia intai dapur minta nasi...huhuhuhu...






"terasa nak baring2 rehat, tapi si kenit tak bagi"






written by,

14 comments:

atty's said...

simple tapi sedap..
berselera je..irfan makan..suka tgk budak nak makan..leh gang ngn abg fir..

aimi @ kamalina said...

yg simple tu la yg sedap..

fazemy said...

Bagusla Irfan ni. bdk2 zmn skrg ni ada yg tak suka mkn nasi.

♥ Cik Puan Mimi ♥ said...

kalau kak mimi la dapat lauk cenggini, compem tambah 2 pinggan.. hahah buruk lantak

Ayumieza said...

huhuuhu klau nak tahu nurul lagi simple makan nasi ngan kicap pastu ikan masin dah cukup!!!senang + jimat & cukup menyelerakan hahahaha

neezareef said...

best arr mkn gitu..leh diet..heheh..pstt..pggn kita sama

ILA said...

Simple2 tu lebey sedap... tu ayat bg org yg mls nak masak masakan susah2 macam aku!!! hahahha

Jue ~ mama DnD said...

wanie, kdg tu yg simple tu lah lg selera... tambah sambal belacan ker..sambal goreng ke.. dah dabom dah tu...

zai@umiaiman said...

harap sembuh cpt yer..
sukernyer tengok irfan makan.. aiman anak kiter tu susah btul nk mkn tau..

Siti Rohana said...

MasyaAllah...seronok tengok irfan makan.yum..yum..dah lama tak mkn ikan goreng..ikan di sini.tak sedap na goreng.huhuh..oh..balik msia nak cari ikan kembung goreng..yum..yum..

Mimi said...

simple pun takpe..janji Irfan berselera makan..sedap nya tengok dia makan...pandai dia makan sendiri..Najeeb kalo bagi sudu sendiri alamatnya habih la berterabur nasi

Mimi said...

simple pun takpe..janji Irfan berselera makan..sedap nya tengok dia makan...pandai dia makan sendiri..Najeeb kalo bagi sudu sendiri alamatnya habih la berterabur nasi

Mrs. Hasanif said...

wanie...simple pun sedap apa... sesuai bg org yg x sihat...

Sham Ummi Echa said...

simple pon sedap per..
tgk gaya irfan menyuap tu pon da tau.. mesti sedap mama dia masak nih..