looking for unique and personalized gifts???

Wednesday, April 29, 2009

naik feri pulak

lepas breakfast, lepak2 ngan member sekolah, kami pun bertolak balik...kali ni naik feri...saje bawak irfan naik feri








selekehnye saya...muka lak dah makin tembam...huhuhu



ok dah nak sampai..jom masuk keta balik



irfan seronok dapat naik feri...bila dah keluar dari feri dia bising tanya mana feri...nak naik lagi.......lenkali kita ajak abah naik feri pegi langkawi pulak ye.... ahaksss








written by,

11 comments:

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

mesti teruja irfan naik feri kan.. kak mimi pun 1st time naik feri tahun lepas.. rasa teringin nak naik lagi..

Idida Aziz said...

flight sudh feri sudah....
best irfan kekecik lg dh terdedah kat mcm2 benda best...

atty's said...

wah besh irfan..dpt naik feri..kena bwk jugak abg fir nie.

As said...

sonok tgk irfan naik feri... kami dah lama x naik feri... bila la nak bawak adriana & aqeel naik feri nih?...

Diarihatiku1976 said...

bestnya tgk irfan naik feri.. saya dah lama tak naik feri kat penang.. jom tukaq link..

~~ciklinn~~ said...

yeyyeyeyeyeyey samlah mcm aliffaisy tu haritukan 3 hari duk pennag kitaorg kasi puas diorg naik feri... tiap2 hari duk ulang alik naik feri.... hehehheh

Zanna_MamaBatrice said...

best ler irfan jejalan naik ferry
zana gayat naik tangga nak ke atas tu wanie...kemain tinggi lagi....
hu hu hu
comey jer abg ipan ajak naik keta tu...

mama mya said...

sonotnye irfan naik feri.. mama mya lum pernah naik lagi cam no nie jeles ngan irfan keh keh keh keh

...sWeeT uMi... said...

best nye irfan dpt naik feri...mesti melompat gumbira kan...

neezareef said...

lom penah merasa naik feri bersama kereta

Mimi said...

bestnyer Irfan da naik feri...