looking for unique and personalized gifts???

Thursday, April 16, 2009

kenapa tu???

tgh saya buat keje kat dapur, tetiba si irfan datang sambil nangis2 tarik tangan saya..


kenapa ye dia menangis?beriya dia menangis



ape ade kat bawah tu?






cuba teka..
































dia takut kumbang kecik ni hinggap kat bantal dia...hehehe...cockroach kata nye




mama dia pulak sengaja lambat2 buang kumbang tu..snap dulu gambar dia...hahaha...





"ngan semut pun si kenit takut"






written by,

12 comments:

neezareef said...

sempat zoom gambo kumbang..
sian irfan kena dera ibu ya..
hehehe

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

oo irfan takut kumbang yer.. sian tengok muka dah menangis merah padam..

kalau kak mimi kan wanie, lagi anak takut, lagi kak mimi letak kat badan dia.. hahaha jahat kak mimi ni

aimi @ kamalina said...

lor..siannya irfan..mama lak dok lengah2 nak buang..ish ish..

atty's said...

sian irfan..
kalo abg fir mmg cukup takut ngn cockroach

arine said...

mama irfan leh dengki lagi yek! hehe..

eMMa@iKKa said...

hehehehe..sama jer mcm Trisyia..sekeras-keras hati anak ku itu..dia takut juga dgn kumbang, lipas dan cicak...hehehehehe;)

AkMa said...

cian irfan..takut kumbang ye..mama die plak saje wat lambat2..sempat lg amik gambo ye wanie..

Mimi said...

wanie..siap sempat lagi snap gambar irfan dgn zoom kumbang tu..hihi..kumbang ni ada bau dia kan? busyukk

yantz-yeem said...

hahahah...smape camtu sekali irfan takut ngan minatang tu....

Zanna_MamaBatrice said...

beria dia nangis...besar tul mulut tu abg ipan...he he he....
takut ngan kumbang ker...sama ler cam batrice...
kumbang tu kan wanie...kalu dia dah hinggap kat kulit kita...kuat tau...susah nak cabut balik...he he he

tu kalu tak silap kumbang tanah kan.....dia ada kuar bunyi decit decit...

yong ibu chem said...

hahahahahahaha saja kijam emaknya ni tau!

tapi seronok gak sekali sekala nyakat duirang ni...

hatiberbunga said...

alalala..

ciannnya irfan kena dera ngan ibu.
huhu..