looking for unique and personalized gifts???

Wednesday, April 29, 2009

sarapan yg menyelerakan




sabtu pulak saya dan irfan terperuk je kat bilik seharian...mr. irwan kan ade job...mlm baru la keluar pegi dinner dgn member mr. irwan...makan nasi kandar lagi...hehehe


ahad pulak pagi2 lagi kami dah checkout...pegi sarapan kat pulau...member mr. irwan bawak kami sarapan di gerai mamak...gerai kat lorong2 je....


sarapan kami yg sgt menyelerakan...roti bakar bersama telur separuh masak...
DSC_0280

nyummy...korang dah sarapan ke belum....jgn terliur pulak...ahaksss





"makan kedai mamak je sepanjang kat penang"






written by,

10 comments:

neezareef said...

dengki la pg2 tnjuk gambo telur halfboil tuuhh..ngn roti bako lg...isk isk..seb baik td dh bfast roti telur...terubat gak..huhu

yantz-yeem said...

adeiii...pagi2 wat org terliur la wani..tp sib baik td dah bekfas roti pisang ahaks...

☆ lieya latif ☆ said...

pergh......................meleleh2 air liur tgk...sedap tu...mmg sarapan yg sedap!!!!!!!!!!!

Sham Ummi Echa said...

sib baik daku da kenyang br pas bekfes...heheheh

zai@umiaiman said...

blum sarap lagi ni, terus lapar tengok telur n roti bakar ni

...sWeeT uMi... said...

roti bakar ngan telur separuh masak...sedapppppppppp

D.O.U.B.L.E...S said...

sedapnya suka bekkfes cam gini

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

sarapan yang sihat ni.. nyummy!

♥ aimi @ kamalina ♥ said...

bestnya!!!

Puan Iza said...

Nampak cam sedap...
iza penah tgk roti bakar dgn telur separuh masak ni kat tv...ala yg rancangan warung kita tu....nampak dorang mkn punyalah sedap...tapi rasanya kalo kat KL ni susah nak cari kot...