looking for unique and personalized gifts???

Friday, April 17, 2009

budak nak kena rotan





patut la senyap je dia...rupa2 nye ade projek...


habis satu badan, tangan dia conteng



tak cukup ngan badan, sampai kaki2 pun dia conteng



budak yang kena marah



tak kena marah pun sebenarnye...berlakon je si irfan tu...irfan ni mmg kuat berlakon...


bukan nye tak bagi kertas, ke buku ke untuk dia conteng...tapi entah kenapa dia mmg suka sgt conteng badan sendiri...tapi nasib baik la bukan conteng dinding...kalau conteng dinding mau mama nye ni mengamuk....ahakssss





"abah balik rotan irfan...hahahaha"






written by,

23 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

lailahaillah.....bertuah betul irfan nie...abis satu badan diconteng2...he he he

comel tgk pic die kene marah tu...kemain renungan mate tu he he he

jenuh le nak sental die kan wanie...

Jue ~ mama DnD said...

ini leh geng ngan dalila lah nie.. dalil apunmmg suka wat kerja nie... tp irfan x contengdidnding ok lah jugaks.. dalila usah kata dinding.. lantai,pintu, peti ais semua dia conteng...x larat nak ngamuk dah.. redha jerlah akak ni pat anak 'berseni' tinggi camni..hehehe..

oli said...

wanie, anak hang sangat seni laaaa...
dia tak geli ke masa dia conteng-conteng kulit dia tu?
kekekekekekeke

As said...

Irfan Aper dah jadi ni... hmm ni.. naper lukis kat badan.. kertas xde ker sayang?
sungguh kretip ini irfan la... heheheh... cun gak...

Ayumieza said...

mak aiiii habis satu badan irfan....adik nurul pun masa kecik suka btol conteng tak kaki tak apa-apa tah...sib baik tak conteng dinding ye klau tak habislah jawabnya ye....

neezareef said...

abis 1 badan dia conteng ha...
sabo jekkkk....

pstu pndai lak action dpn camera konon2 kena dera

hehehehe

yantz-yeem said...

pandai irfan x conteng muke dia yg comel tu...hiks...

Aza...As :) said...

MsyaAllah irfan oooiii...rajin pulak tu diconteng penuh badan...gigih betul irfan mencorakkan badan dia eekk??? hahaha

mau mama pening sental seluruh badan irfan tu ;)

D.O.U.B.L.E...S said...

nasib tak conteng dinding..ala chumel je muka kena marah tu...

aimi @ kamalina said...

hehe...seni gak tu... cuma tak kena tempat...

AkMa said...

same la cam qamarina..bg kertas die conteng gak kat tgn..aduiaaiii..

Mimi said...

hihi..Irfan..Irfan..ada2 aje la idea dia...nasib baik gak Wanie dia tak conteng muka sendiri...kat badan at least takdela nampak kalo pakai baju..

Sham Ummi Echa said...

ya allah..abis penuh satu badan dia conteng.. sabor jer la..

eii wanie.. leh ilang x tu.. jenuh nk menyental tu.. kuat2 kang..tkt skt plak.. kalo aku mau pengsan nih.. seb baik x conteng muka skali

...sWeeT uMi... said...

ya Allah...nape ngan ank bujang wanie nie...dah kretif sgt tu huhuhu...abis 1 badan, dah nmpk cam corak batik daa...ada can jd designer nie hehehehe...

AyangAizul said...

nasib baik gak dia conteng bdn dia jer, pling tidak pun leh dibasuh. Adeef lak siap dia mencorakkan dinding umah yg kosong tu. ngan pen biasa tahan gak lg... tp kali ni dia cnteng ngan MARKER PEN lak.... waaaaaa... nanges la kita nengok umah.

plan nak cat umah nnt raya dah kena cat skrg lak. lari bajet....

AyangAizul said...
This comment has been removed by the author.
♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

ayo tak tau, abah balik nanti rotan irfan.. cepat2 gi sental badan tu sebelum abah balik

eMMa@iKKa said...

kalau ikka mau menjerit dah nie!!!
terkujat aku...:)

violet said...

degilnya budak itu..
hehe

yong ibu chem said...

wanie, chem dah lalui zaman conteng2 kat badan ni..hehehehehehe

sekarang turn irfan lak ye...

Puan Iza said...

Apa dah jadi dgn irfan nie...abis satu badan dicontengnya...iskh! iskh! mmg nak kena rotan nie...hehehhe

Zanna_MamaBatrice said...

masya allah irfan
apa kamu buat tu.
abis satu badan kamu conteng yerk
irfan irfan
ada jer kerja kamu kan

kelakar arr nengok muka irfan tu
muka org nak kena marah tp cover comel

nifalnin... said...

cute la irfan nih.. hehehe.. cumey jer...