looking for unique and personalized gifts???

Thursday, April 23, 2009

lapar di tengah malam





budak yg suka buat muka..



semalam macam biasa mr. irwan ade main badminton...saya pulak mengada2 la memujuk dia tak yah main badminton semalam..walaupun saya tau mr. irwan tetap akan pegi main punya la...nak bersukan la kata kan...last2 si irfan pulak beriya nak ikut abah nye main badminton...di sebabkan irfan dah beriya2 nak ikut abah nye saya terpaksa la ikut mr. irwan main badminton walaupun sebenarnye malas....huhuhu...mr. irwan main badminton kol 10-12 mlm..tu yg malas nak ikut...nanti ngantuk..


mula2 irfan seronok la main badminton...walaupun tak pandai main...taram je la...tetiba lak si irfan ni meragam...mula2 minta kek...lepas tu minta air...lepas tu boleh pulak minta roti canai...hmmmm...lapar la tu...tu la akibat nye bila mama suh dinner, makan main2...tgh2 malam dah lapar...


irfan sekarang selalu macam tu tau...bila bagi makan dinner, dia makan main2...makan sikit2 je...lepas tu tgh2 malam mula la minta roti la, biskut la, mee...macam2...


so semalam terpaksa la balik awal dari main badminton....nak beli makanan si irfan ni...


mr. irwan: kita balik terus rumah la..tido..dah malam ni
irfan: tak nak...nak oti canai
mr. irwan: balik tido je la
irfan: tak nak...nak banana canai (roti pisang tu)



singgah la kedai mamak tapau kan roti pisang untuk si irfan ni...byk jugak dia makan, tapi tak habis pun sekeping...


lagi satu tabiat makan si irfan ni...dia tak leh makan kat luar...kalau makan kat luar dia makan main2...byk benda dia nak tgk, main kalau makan kat luar..air minum pun dia boleh main....kalau makan kat rumah elok je pulak dia makan...ye la...mama dia ni mengadap dia makan sampai habis...kesimpulannye, saya kena la rajin2 masak kat rumah ye...tak leh nak makan luar selalu...ahaksss..








written by,

9 comments:

Mimi said...

sama mcm Najeeb..bila time makan mesti sket je..pastu bila tgh malam mintak macam2..kesian pulak kan..kita ni ngantuk2 pun gi la turun ke kitchen..

Jue ~ mama DnD said...

kalo dah lapar tu memacam benda ras anak mkn kan irfan..hehehe... pandai dia selra org besar..nak banana canai eh... hehehe

eija28 said...

irfan suke mkn banana canai???first time dgr banana canai nie....roti tu campur dgn pisang ke wanie??

As said...

amboi.. suka mkn roti canai ya.. besar permintaan nyer tuh.. ngalah org tua... hehehehe...
best la kalo irfan nak mkn.. adriana nak mkn pun susah.. memilih

Puan Iza said...

irfan request nak mkn roti canai memalam ek....bagusnya irfan suka mkn. Haikal payah skit nak mkn...bubur nasi je yg dia selera nk mkn..dh nampak kurus dh anak bujang iza tu skang nie...

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. blh plak request mlm2 nak mkn..

Puan Gee said...

oklah jugak dia nak makan tu...
tapi nampak irfan dah kurus lah wanie

yantz-yeem said...

uit...cian irfan kelaparan yea...sama la ngan aqil dah org smue nak masuk tdo masa tu gaks dia nak makan!!!!

♥ aimi @ kamalina ♥ said...

bdk2 mmg suka main kalau mkn kat luar... tu yg saya tak suka bawa diorang mkn kat luar, lebih suka tapau... irfan ni baru sorang ok lagi... kalau ada geng, lagi tensen wooo...