looking for unique and personalized gifts???

Wednesday, April 15, 2009

bila si dia masuk dapur




semalam mr. irwan masuk dapur...jarang2 dapat makan masakan mr. irwan ni...jom kita tgk ape mr. irwan masak..








jeng jeng jeng













kuey teow kerang mr. irwan



kuey teow kerang je...jadi la kan...sedap jugak...nanti boleh masakkan lagi ye mr. irwan...ahaksss...


sekarang ni tekak ni asyik nak makan kuey teow kerang je...tak pun laksa..hmmm...dah 2 mlm makan kuey teow kerang...semalam mr. irwan masak...sebelum tu beli je...mlm ni pun nak makan kuey teow kerang lagi la...





"note to mr. irwan: mlm ni masakkan lagi kuey teow kerang tau"






written by,

11 comments:

syazyatie said...

bestnye dpt gak rasa air tgn hubby. ;)

AkMa said...

sedapnye..

atty's said...

nampak sedap sgt..terror mr.irwan..

As said...

rajin mr. irwan masak.. sedap nyer... best la wanie ya....

Jue ~ mama DnD said...

nampak sedap... untung dpt en.somi yg pandai masak... en.somi u pandai masak nasi jer...oklah tukan... hehehe

☆ lieya latif ☆ said...

dapnyeeee...cayalah....bukan calang2 menu hubby wanie masak....alamak tetibe nak makan kuew tiow kerang jugak laaaa he he he he

Zanna_MamaBatrice said...

amboi..mr irwan turun dapur wanie
bagusnyer...
kuew teow tu nampak sedap ler wanie..
best ler hubby tahu masak
hubby zana tu tahu makan jer.....

neezareef said...

sedapnye..nasib baikkkk dah mkn

zai@umiaiman said...

dr gmbr tu dah memang kompom sedap tu..

Mrs. Hasanif said...

km pun mkn tu gak smlm

Mrs. Hasanif said...

km pun mkn tu gak smlm