looking for unique and personalized gifts???

Thursday, April 9, 2009

musim sakit

dengan cuaca yang tak menentu sekarang ni, macam2 penyakit datang...hari tu mr. irwan kena lelah..dan sekarang...saya pulak tak sihat....selsema bagai...start hari selasa hari tu...dan hari ni semakin teruk...

badan pun rasa lemah2 je...semua benda tak kena...nak baring rehat2 pun tak selesa sebab hidung sumbat..bersin tak yah cakap la...tak terkira dah...sampai dah tak larat nak bersin lagi...sakit2 tekak sebab bersin tak berhenti2....paling teruk time malam...tak boleh nak tido ok....hidung tersumbat...sgt tidak selesa...saya kalau kena selsema, lambat baik pulak tu...

saya belum pegi klinik lagi....nak kena pegi jugak ni...irfan pun dah ade tanda2 nak kena selsema




"sungguh tak selesa"







written by,

6 comments:

♥ Cik Puan Mimi ♥ said...

jangan dibiarkan nanti melarat.. kalau jangkit kat irfan lagi wanie susah hati nanti. cepat2 la ke klinik

suhaila-ab said...

saya pun tengah sakit mcm tu jugak...dah smmgu lom baik2 lagi...

Mrs. Hasanif said...

cepat p kinik wanie... skrg cuaca kejap panas kejap hujan...

aimi @ kamalina said...

saya lak berjangkit flu dgn anak..huhu..lemah satu badan ni..

As said...

Wanie... take a rest... jgn lupa mkn ubat ya.... kiter pun baru jer lepas baik demam... tp still batuk & selsema...

AyangAizul said...

cepat sihat yer... rehat n amik ubat.