looking for unique and personalized gifts???

Monday, April 6, 2009

Roti John

semalam takde idea nak masak dinner ape...makan nasi cam bosan pulak...tetiba terasa nak buat roti john pulak

guna roti hotdog je



kalau buat sendiri puas makan...leh letak isi byk2...kalau beli isinye kadang2 tu sikit je



irfan pun berselera makan..untuk irfan takde la letak sos, mayonis



"best" kata irfan





written by,

13 comments:

neezareef said...

btl tu..kalo wat sndiri penuh sendat ngn inti...

eMMa@iKKa said...

uurrrmmm!!!! good idea utk buat menu breakfast Trisyia esok...;)

Zanna_MamaBatrice said...

betul wanie
hari2 makan nasi pun leh jemu kan
nasib ler wanie nie kreatif..
roti john pun roti john ler..janji kenyang.
buat sendiri mmg puas hati ler wanie...
isi sampai sendat segala mcm inti nyer tu...

Linda Latip said...

re: wanie..ha meh bncang..mcm mn nk bncang neh? hahahaha

♥ Cik Puan Mimi ♥ said...

mcam ni boleh la buat bisnes roti john.. kat pasar malam laku tau.. hehehe nak2 kat pasar ramadhan. orang beratur panjang.. hahaha gurau jer la wanie.. tapi betul tu kalau buat sendiri boleh makan puas2.. panas2

~~ciklinn~~ said...

kalau tgok gamabr2 wanie ni.... mmg terus lapo tau... nak2 budak cumell tu.. tunjuk aksi2 yg menyelerakan huhuhhuhuh

AyangAizul said...

Adeef pun sker mkn roti john. kat psr mlm tpt kita ada 1gerai tu isi roti john byk. puas mkn. Adeef lak mmg tahan pedas, so xyah beli 2 la sbb Adeef tahan.

tp best gak kan wat sndiri, lg puas. nak try la nnt2 wat sndiri....

Sham Ummi Echa said...

uihh..dapnyer roti john buatan sendiri nih kan.. leh boh inti dia byk2..baru la puas mkn..

daku pon plan nk wat pita kebab.. tp leh plak ramly minced meat tu da abis plak kt tesco.. aiseh.. nnti nk tgk kt giant plak

zai@umiaiman said...

terliur dah ni tengok roti john tu... sedapnyee

As said...

sedapnyer wanie... penuh ngan inti... suka arr... last kami mkn masa tgk belon panas... lepak kat putrajaya... mkn kat sana

yong ibu chem said...

rajin wanie.

perghh nmpk cedap giler!

dah lapor ni..

☆ lieya latif ☆ said...

eii sedapnye roti john...tetibe teringat roti john putrajaya yg famos ni, kalo bulanpuase beratur sikit punye panjang.....tiap2 tahun masuk metro....

irfan punye versi same cam mia n mija laa....takleh letak sos....pantang tgk merah2 anak dare aku tu....

ILA said...

betul...betul...betul

buat sendiri lebih berbaloi tambahan pulak dijamin kebersihannyer ye tak?... IRFAN pandai makan...tu yg lg syok kalo kita masak aper2 anak ngan somi makan hingga licin!! nyum...nyum