looking for unique and personalized gifts???

Tuesday, February 3, 2009

5 minit je

korang tau tak jarak rumah kami ke rumah in laws di kg sri aman cuma 5 minit sahaja..sgt dekat ok..hari2 boleh balik kg..tapi takde la hari balik kg pun...heheheh...

dari tingkap rumah di ruang tamu rumah kami boleh nampak rumah in laws dan dan semestinye dari kampung sri aman tu leh nampak bangunan rumah kami...

pemandangan bangunan rumah kami dari kampung sri aman


macam sgt dekat kan...macam boleh main jerit2 lambai2 dari tingkap rumah...ahakksss...boleh nampak dari rumah kalau inlaws nak keluar rumah...boleh la hello2 tanya nak ke mana tu?...heheheh



tanah rumah di kg sri aman ni besar...lebih kurang 1 ekar...siap boleh buat kedai makan lagi kat depan rumah...FIL pulak suka bercucuk tanam..macam2 pokok ade...ade pokok rambutan, mangga, pisang, kelapa,jambu air bunga kantan, nenas, sukun, mengkudu, serai, dan byk lagi la...

pokok nenas..dah ade buah..


ni pokok terung kecik2 tu...mr. irwan panggil rimbang


kalau musim pokok2 tu berbuah, mmg puas la makan...sampai boleh bagi2 org...tak terabis...kalau musim rambutan ke mangga ke, meh la dtg rumah..boleh la makan buah beramai2









written by,

9 comments:

Puan Gee said...

untungnya rumah dekat ajer...
kalau bosan2 blh jumpa

Mimi said...

untungnyer dekat dgn rumah inlaws..senang nak ziarah..

Mrs. Hasanif said...

alahai syoknya..dekat je pun... cam km ni jauh...

*Azie* said...

dekatnyer...syokkan..

** yong ** said...

uiks..dokek tul ha..

senang lah kan..

farah amoi said...

senang kan kalau de pa-pe emergency

ade org leh main tgk

eija28 said...

bestlah umah dgn FIL dekat jerk...mcm eija nie jauh.....

lieya_latif said...

dekat!!! kalo lieya ari2 gi makan sane....ha ha ha ha ha aku mmg menantu yg hantu hi hihi

mama mya said...

waa dekatnye.. best x yah travel jauh2 huhuhu

re = k nanti kita study kuiz tue hiks