looking for unique and personalized gifts???

Monday, February 23, 2009

weekend kami

weekend baru ni tak banyak aktiviti pun...byk duduk rumah je....ahad je pun keluar kejap...mr. irwan nak jumpa member dia..lepas tu kami pegi ioi mall...saya nak cari kasut..saya tak berapa sihat weekend baru ni....bila keluar tu pun saya bising ngan mr. irwan ajak balik cepat...

antara aktiviti di rumah...irfan suka sgt tgk upin dan ipin...pantang nampak abah nye bukak laptop, terus nak tgk upin ipin..

mr. irwan layan je la karenah anak nye tu


irfan boleh duduk depan laptop ni berjam2...nak tutup pun dia tak bagi..siap boleh mengamuk2 lagi



irfan sekarang suka buat perangai kalau mr. irwan ade kat rumah...kalau dia kena marah, mesti nak mr. irwan pujuk....tapi kalau mr. irwan pujuk, makin menjadi2 mengamuk dia....makin mengada2....irfan takut sikit ngan saya...saya ni garang sikit..hehehe...bukan garang, tegas....kalau mr. irwan takde kat rumah, bila irfan kena marah, sekejap je dia mengamuk...saya tak berapa pujuk kalau irfan nangis sebab kena marah...biar dia berhenti nangis dulu baru saya cakap elok2 ngan dia kenapa dia kena marah...

hmmm...tapi mr. irwan suka pujuk...mungkin dia tak sampai hati biar anak nangis lama2...saya pun tak sampai hati jugak biar anak nangis lama2...tapi kalau dipujuk, lagi lama dia nangis...camne tu?...baik tak pujuk kan....tapi kalau nangis bukan sebab kena marah dia buat salah, saya pujuk la....





"macam2 karenah si kenit kebelakangan ni"






written by,

6 comments:

Idida Aziz said...

ohooo...anak ayah rupanya...
bagus la wanie kalau irfan boleh berenti sdiri...at least dia tau dia salah...

eija28 said...

irfan suke tgk ipin & upin erk....bestkan citer tu....

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

amboi irfan
abah ada buat perangai yerk...anak abah yerk......

samalah wanie
kat umah nie pun zana yg garang
papa batrice x garang...
bising dia kalu zana marah2 anak..he he he
tp nak kena sorang garang sorang x kan wanie...baru ler anak tu faham...he he he...at least ada yg jadi tukang tegur...

tp batrice nie, kalu ngan zana manja yg amat w/pun zana nie garang....slalu lepas marah, zana pujuk dia balik, peluk & kiss dia...

Mimi said...

baba najeeb pun camtu..takleh dengar najeeb nangih..mesti dia pujuk..
cam saya pujuk gak la..tp kalo dia buat salah tak pujuk pun..hihi..kejam kah aku?

Unknown said...

ala wanie, mak2 memang selalu tegas dengan anak2, tapi kalau bapak2 memang selalu cair dengar anak nangis.. ok la tu, kalau dua2 garang/tegas, susah jugak anak tu kan..

CuTeMiUt78 said...

sama la cam mirul, lagi kita pujuk lagi ngada2 dibuatnya.. ayah dia pun jenis tak suka mirul nangis lama2,... nnti dipujuk nya.. tapi makin berlarut2 plak rajuk nya