looking for unique and personalized gifts???

Thursday, February 19, 2009

hadiah dari zana

saya dapat hadiah kuiz dari zana...terima kasih zana.....lenkali buat kuiz lagi ye...hehehe......

sepatutnye hadiah ni dah sampai kat rumah jumaat lepas..tapi saya takde kat rumah...

selasa lepas baru saya pegi amik kat pusah serahan pos...lepas bawak irfan ke klinik terus ke sana...bila nampak parcel ni, irfan la yg paling excited..tak menyempat2 nak sampai rumah dia suruh bukak....

ni la hadiah nye...tabung bear yg comel


bila irfan nampak tabung, terus dia cakap tabung tu dia punya...siap pegang kuat2 tak bagi kami ambik...nak tgk pun tak boleh...hehehe

dalam kereta lagi dah rasmi tabung...irfan la yg masukkan duit syiling....





"tiap2 hari minta syiling 20 sen dari abah nak masuk dalam tabung"








written by,

12 comments:

*Azie* said...

wah..lepas nie leh la irfan belajar menabung k...hari2 mintak kat mama 20 sen

*Azie* said...

wah..lepas nie leh la irfan belajar menabung k...hari2 mintak kat mama 20 sen

Cik Puan Mimi said...

comelkan tabung ni.. akak pun dapat jugak

eija28 said...

wah dpt hadiah dr zana erk...best

Zanna_MamaBatrice said...

hik hik hik
tetiba plak terasa malu sendiri nie...

irfan suka yerk...
auntie pun hope irfan suke menabung...pasnie kalu duit dah byk lerh ler belanja auntie makan plak erk...

Zanna_MamaBatrice said...

hik hik hik
tetiba plak terasa malu sendiri nie...

irfan suka yerk...
auntie pun hope irfan suke menabung...pasnie kalu duit dah byk lerh ler belanja auntie makan plak erk...

aimi @ kamalina said...

cutenya....tabung "burger" kitorang dah pecah... skarang ni duit simpan merata2 je.. nak kena dari tabung yg cute2 la pas ni...

Willie said...

Yang ni memang best. Saya ader beli

Jue ~ mama DnD said...

comelnyer..sesuai lah ngan irfan yg kiut miut itu... buleh a irfan blajar menabung..

Hirda Ibrahim said...

ala kiutnyaaa....

Idida Aziz said...

knp mesti 2o sen irfan...50 sen tanak ke? kene menabung dari kecik yer...nanti dh besar kaya raya mcm nama aisy tuh... :D

CuTeMiUt78 said...

bagus2.. pandai irfan menabung ya. comel je tabung tu