looking for unique and personalized gifts???

Friday, February 6, 2009

keropok pahit

tau tak ni keropok ape?


ni keropok malinja...saya panggil keropok pahit...ahaksss..selalu nye jumpa keropok ni kecik2 je kan...yang ni besar pulak...

keropok malinja yg besar ni FIL yang bagi...FIL beli kat indonesia masa dia ke sana dulu...

saya suka keropok ni...pahit lemak2 gitu...dan tak disangka irfan pun suka keropok ni jugak...



tak leh nak minum air kosong lepas makan keropok ni..pahit mulut...hehehe







written by,

12 comments:

Puan Iza said...

iza sgt lah tak suka kopok nie wanie...pahit giler rasa...mmg x leh nak mkn lah....

Cik Puan Mimi said...

tau, ni kerepek belinjau.. masa akak gi Padang, Indonesia banyak dorang jual kerepek ni.. kerepek ni tak leh goreng lama2. masa kuali tengah panas, goreng kejap jer, kalau lama, terus hangus..

~~ciklinn~~ said...

akak suka sgt2 dik...sentiasa ada stok kat umah nie...

pahit2 dan lemak2 gitu...

Hirda Ibrahim said...

perna gak mkn. my ex-boss org kuching ajar mkn.
mula2 rasa pahit. tapi lama cam ok pulak... :)

*Azie* said...

pahit wanie...mmm aku rasa pernah jumpa keropok nie tapi xpernah cuber...

mummysya said...

kin suka keropok nie...

Pahit tapi shedapppp

iza iziana hasan said...

suka kopok ni..walo pahit..
tp sedap..lemak =)
arghhh...rasa tringin lak nk mkn kopok ni..

"momi_d's a.k.a leen" said...

kopok ni memula makan jer pahit.. bila dah start tak leh berenti... sbb kalo berenti akan terasa pahit tuh... ekekkekeeee..

atty's said...

wanie..kty suka sgt kopok nie..
walupun pahit..
tapi lemak2 camtu...bak ckit..

farah amoi said...

a'ah
kepok pahit ni
penah makan dedulo

ye ke lepas makan kepok ni...minum air rasa pahit gak?

** yong ** said...

yong sgguh tak leh tetima kopok ni wanie..huhuhuhuh sgguh pahit ...

Willie said...

I pernah makan. Tak suke. hehe