looking for unique and personalized gifts???

Friday, February 13, 2009

Pengembaraan bermula



semalam kami pegi tgk tayangan eksklusif filem geng anjuran Les'Copaque...

sebab nak tgk upin dan ipin punya pasal, irfan sgt behaved semalam...kat rumah pun baik je..semua kita cakap dia dgr..heheheh...pagi2 lagi dia dah suruh saya bersiap, ajak tgk upin dan ipin..mmg sgt excited irfan nak tgk upin dan ipin

kami sampai di cineleisure damansara lebih kurang pukul 6.30 ptg...awal kan..excited la katakan..saje pegi awal...takde la terkejar2..boleh dinner dulu...


ni la budak yang excited nak tgk upin dan ipin..masa ni tgh lepak2 sementara nak tunggu amik tiket


irfan dah tak sabar2 ni


nampak tak potato wedges kat tgn irfan tu..tgh lepak2 tu, irfan berjaya meng "pow" potato wedges dari budak perempuan yang sgt comel ini..
ye...irfan "pow" potato wedges fathiah..pemilik suara upin dan ipin..sungguh tak malu anak bujang ku ini...fathiah sgt comel...dia siap cakap " betul betul betul" khas untuk irfan...comel sgt

kami dapat goodie beg ssekali...ade poster, notebook, pen, car sticker, dan badge..irfan siap bawak tido lagi notebook tu


bila upin dan ipin keluar, semua org menyerbu nak ambil gambar bersama upin dan ipin..irfan pulak takut...tak nak dia pegi dekat ngan upin dan ipin tu...ni kena paksa ngan mama...muka takut je


kena menyelit2 kalau nak bergambar ngan upin dan ipin ni...tu mr. irwan dan irfan tgh menyelit kat tgh2 upin dan ipin...irfan pulak tgh meraung takut


tgk la tu..irfan ni takut sgt ngan upin dan ipin ni


kami saje la main2 ajak irfan balik, sebab dia takut ngan upin dan ipin tu...tak nak pulak dia balik..nak tgk cerita upin dan ipin..hehehe

apakah reaksi irfan bila tgk filem geng?..tunggu next entry ye...



" we really enjoy the movie "





written by,

10 comments:

Mrs. Hasanif said...

cepat hapdet..aku dah x sabo dah ni wanie...

hehehe sian irfan takut eh.. babab mama n abah dia ni..

~~ciklinn~~ said...

itulah wanie..mula2 akak nak gi kat kat sini..tpi booking tiket tak dapt... jadi akak gi jelrah yg kat bukit raja tu.....

mmg best kan citer nie...akak pun teruja masa yg rajoo nak kena tempak tu.... siap jerit2 tu...hahahhaha

tapi kat san aleh tgok upin ipin kan...syokkknyer...

irfan takut upin ipin tu sbb besar sgt kot.....

[[ yong ibu chem ]] said...

klu tak kerna pikir esoknya nakkeroje..mmg kami dah terjah ni wanie..hehehehe

bes yek citernya???tggggguuuuu!

mama mya said...

waaa bestnye leh nengok upin n ipin.. nie nak bawak cik mya nengok gak citer upin n ipin tapi x tau laaa berjaya atau tidak..

re = hahaha gadoh ngan modem pun boley

atty's said...

wah sonok ek..citernya.

eija28 said...

wah...wanie siap bergambar dgn upin dan ipin...best tu...dpt giff lg....harus terjah gak wayang nie!!!

mamaaina said...

cepat ye story skit wanie...excited nak pi tgk nie...aina duk sebut 'pin..pin..mama'

Anis and Aina's parent said...

Irfan takut sbb Upin & Ipin tu besar sgt agaknya... :) kesian Irfan kene dera... mama dgn papa sbnrnya yg nak bergambar dgn U&I ni hihi

Mimi said...

irfan suspens ye tgk upin n ipin yg maskot tu...kalo Najeeb pun sama gak la...dia mmg takut maskot2ni semua..
cepat update k..hihih..x sabar nk tahu ni..

sebiji eejean said...

happy membaca blog akak.
tak tau pulak irfan tu takot kat upin dan ipin mascot. hahaaha
^________^ terima kasih kerana enjoy dekat event semalam !

nice to meet you akak.