looking for unique and personalized gifts???

Monday, February 23, 2009

si budak comot

inila budak comot itu...tak berbaju si irfan ni makan biskut


sedap sgt ke biskut tu?


kebelakangan ni irfan suka makan biskut macam ni...biskut 4 segi tawar high fibre...alaa yg jacoobs tu...sapu butter dan jem sikit....









written by,

9 comments:

viruspadu said...

lapar biskut lak tgk irfan makan mcm tu, nampak berselera betui dia

Zanna_MamaBatrice said...

ha ha ha
x comot pun
comel ada ler irfan kan kan kan

wanie...sama ngan batrice
adoiler...byk betul persamaan irfan ngan batrice erk...
tp dia kalu biskut tu
dia makan cam tu jer....
xde makna aku nak letak jem bagai....mengundang kedatangan semut jer nanti he he he

aimi @ kamalina said...

wah..bagus la irfan nak mkn biskut cam tu... kalau anak2 saya suka mkn biskut tawar ni celup air milo... payah nak handle sebab ada air kan..kdg2 tumpah... hmm...

Idida Aziz said...

huiii ....meh cni sikit biskut tuh....nmpk sedap jugak :D

eija28 said...

nak sket biskut.....

Puan Iza said...

Baguslah kalo irfan suka biskut....haikal lak liat skit kalo nak bagi dia mkn biskut...benda2 yg kering nie dia kurang skit....

Mimi said...

mm..dapnyer biskut irfan makan tu..
aunty suka makan biskut tu sapu peanut butter & jam..

iza iziana hasan said...

hohhoohoh...mmg comot & comey

CuTeMiUt78 said...

comot2 pun asalkan dia nak makan.. memang nampak cam sedap gitu