looking for unique and personalized gifts???

Wednesday, February 25, 2009

entry merapu

hari ni adalah hari entry merapu.....



saya teringin nak makan sesuatu 2-3 hari ni..masih tak dapat2...saya teringin sangat sampai kalau boleh saya jalan kaki ke kedai tu, saya jalan kaki je...tapi jauh la...

dah pesan kat mr. irwan...tapi dia masih belum berkesempatan ke sana untuk belikan saya makanan itu...aduhhh....


saya nak jugak..nak jugak...bila boleh dapat ni...mr. irwan, usahakan la......





"ntahapeape tekak ni"






written by,

12 comments:

atty's said...

hahaha..ade apa2 ke nie..hehhe..
kty pun tingin nak makan sesuatuh..

jidood said...

uihhh.. menari je bunyik tuh wanie?.. yang nak teringin tu, wanie seorang ke 'berdua'?... hihii...

jidood said...

wanie... lupa plaks.. thanks for de besday wish tu... huhu.. thanks dear...

farah amoi said...

cam ade sign je...?

.: Leen-Wawie :. said...

ish, ada apa2 ker..
ngidam tuh.. ahaks..

aimi @ kamalina said...

hmm..ada apa2 ke ni?? mcm mengidam je... :D apa makanan yg awak nak mkn sgt tu??

CuTeMiUt78 said...

emmm.. ngidam nak mkn apa tu.. ada something ke ni..

*Azie* said...

haaaa bc n3 ko nie mcm ngidam jer.....ada apa2 ke wanie

lieya_latif said...

uiks...lain macam jek teringin jek wanie....hik hik hik...(saje ngusik)

[[ yong ibu chem ]] said...

wanie..mu ngidam apa ni??

hehehehhe

saspen tul bunyinya..

Puan Iza said...

Wanie mengidam ke nie?....cam ada apa2 je nie... :-)...kalo betul, ada lah iza 'kwn' nnt hehehe....

re: mekasih wish tahniah!...hrp2 dpt girl lak...:-)

yantz-yeem said...

wah cam ada gud news jek....