looking for unique and personalized gifts???

Wednesday, December 17, 2008

26 months

my cheeky little irfan dah 26 months...

anak abah tapi manja mama



name: Muhammad Aisy Irfan B. Irwan
Age: 26 mos
Favourite food : nasi goreng telur, segala jenis sup, cakes, kerepek, oren
Favourite toy : car, ball (thomas hadiah opah nye dulu dah tak dilayan)
hobby: mewarna(menconteng2), menyanyi sorang2, menyepahkan rumah

progress:

- dah kenal beberapa abjad..nombor pulak dah hafal 1-10..tapi cuma kenal no 1-9..tulis tak tau lagi
- dah kenal warna(kan suka mewarna)
- kuat merajuk..tak boleh ditegur sikit...kena cakap "tak marah, cakap je" baru la dia ok
- suka menyanyi nursery ryhmes..tapi versi dia la
- suka berjalan...kalau pegi kedai, mr. irwan je yg turun, mula irfan bising " nak alan..nak alan"
- suka swimming...nak lepas sendiri...main terjun2 pulak tu..kita yg risau tgk dia terjun2 tu..
- rajin bila kita minta tolong


nasi goreng telur favourite irfan

- tumis bawang
- masuk kan telur
- telur dah masak, masukkan nasi garam dan lada sulah secukup rasa...
- dah siap...

kalau buat nasi goreng camtu byk sikit la si irfan ni makan

3 comments:

oliole said...

happy 26 month

Zanna_MamaBatrice said...

happy 26 month's irfan
wanie...cerdik irfan yerk
dah kenal 1-10 ...batrice kalu ajak mengira...dia main selang2..kita kata 1 dia sambung dua...kita ckp 3 dia sambung 4...seterusnya...sampai kita kata 9 dia hooreeeey plak...
tp kalu 1-2 versi english....dia ok plak...

oo...irfan suke nasi goreng erk...
bagus ler irfan nie....
wanie antar irfan gi swimming ker...?

AyangAizul said...

Adeef tak reti mengira lagi. ikut sker dia nak kira. yg dia tau 2,3,5,7... tu jer la.

wanie, nak tya la. mr.irwan wat tak photog outdoor utk family?