looking for unique and personalized gifts???

Tuesday, December 16, 2008

main2

sementara tunggu ikan siap di bakar, layan si irfan main kat playground..bukan playground sgt pun...ade slide dan yg macam jongkang-jongkit tu je..



atok melayan si kenit ni


ape tgk2?


main slide pulak


weeeee...best..nak main lagi


jenuh nak memujuk irfan berhenti main tau...

5 comments:

idida aka ummu nafisa said...

wanie...irfan dh nampak makin boboy dh...pic "apa tgk2" tu hensem betul dia

ritu gi raya rmh kwn k ida kat blok sebelah wanie tu jer...nk singgah rmh wanie xsempat dh sbb ms tu dh nk maghrib

eija28 said...

wah irfan sakan main slide yerk...lama dah x blk melaka nie...eija biasa mkn ikan bakar dkt anjung batu area atas serkam sket...sedap gak mkn kat situ...harga pun boleh tahan!!!

yantz-yeem said...

berani gaks irfan main slide tu...kalo aqil lum gerenti nak ke x....owh wani irfan nmpk cam dah panjang eks...

Mama Mya said...

budak2 dapat main mesti x mau stop.. waaa kita suka nengok gambo kat sini..

iwan said...

sape lagi yg kena layan irfan time main kalau bukan Mr Irwan nyer.. hehehehe.. kejap nak slide, pasti naik horse.. letih dibuatnyer...