looking for unique and personalized gifts???

Tuesday, December 16, 2008

menang hadiah

beberapa minggu lepas, aku ade masuk kuiz kat blog perantausepi...saje cuba2..tak sangka pulak jawapan yg aku bagi tu betul...

jumaat lepas hadiah dari perantausepi sampai...siap dgn card lagi...terima kasih byk2 ye perantausepi...suka dgn hadiah tu

ni la hadiah yg aku dapat


dalam kotak tu aromatic candle...i like...

8 comments:

Azie said...

wau sukernyer klu dapat hadiahkan...

Cik Puan Mimi said...

kak perantau sepi tu memang baik.. dia rajin bg hadiah kat orang.. murah rezeki dia..

nanti bila hadiah mimi dah terima, jangan lupa tepek kat blog tau.. heheheh

psst jangan lupa email address rumah yer

Zanna_MamaBatrice said...

wanie....kita serupa kita serupa..nyanyi senang hati k..

wanie nyer kaler purple...zana kaler pink...tp tulah, x sempat nak snap...anak dara aku dah kerjakan dah....hampeh jer....

kak perantau sepi mmg baik ati kan wanie......

JuJue said...

nakkk gakkkkk adiahhh

farah amoi said...

wah...
best nye dpt adiyah
bile ler kawe nak dpt adiyah yg kawe menang kuiz kat blog iza tux sabar nunggu nih

atty's said...

beh dpt adiahhh

Yatie said...

bestnya dpt hadiah .. kesian korang semua hadiah drpd blogger yg ini tak sampai2 lagi .. hikss ...

~~ciklinn~~ said...

best2 dapat hadiah...........