looking for unique and personalized gifts???

Tuesday, December 23, 2008

saya suka makan telur

satu hari bila opah bawa balik goodie bag dari kenduri kawin...

irfan la org pertama sibuk menyelongkar


dah dapat pun yg berkenan di hati...bila acu nye tak nak bukak kan telur tu (acu tgk kusyuk tgk tv kat belakang irfan tu), irfan pun berkata " mama, kak egg"


sedap tau egg ni..." mmmm..nyummy...dap egg"


nak sikit ke...sedap ni




written by,

7 comments:

Zanna_MamaBatrice said...

irfan nak sikit telur..keh keh keh
irfan nie mengingatkan auntie zaman dolu2 ler....dulu2 nenek zana kalu rewang kat umah org kawen, sekali bawak balik berkat, berbiji2 telur tu...pastu kami adik beradik berebut2..keh keh keh...bukan tak cukup, terlebih2 tp memasing ngengada tamak kan....makan telur cicah ngan kicap...sedap tau irfan....

eMMa@iKKa said...

sama jer pe'el mcm Tcha..kalau balik dr kenduri yang dia selongkar mesti ole-ole dr pengantin tu..:) tp malang nyer Tcha tak boleh makan telur walaupun dia suka makan telur..sbb tcha elergi dgn telur..:(. Nasib baik ada gula-gula dgn kek kan..kan..

Jue ~ mama DnD said...

irfan leh geng ngan dalila nie... dalila tu pun hantu telur...sebiji x cukup.. plg kurang 2 biji sekali ngap...

oliole said...

kenapa semua budak suka makan telur ya? bebe pun sama, suka sangat dengan telur terutamanya telur rebus...

Mimi~Najeeb said...

irfan ni mcm aunty la masa kecik2 dulu..suka sgt telur rebus org kawin...makan letak kicap cap kipas udang lagi best..yummm..

Hirda Ibrahim said...

irfan mkn kuning telur gak ke?
hardy mkn putih telur je. kuning telur dia campak merata2.

ikut sebijik hirda. mkn putih telur je..;)

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

wah sama ngan anak akak suka makan telur kuning gak,telur putih suruh mak dier habiskan