looking for unique and personalized gifts???

Tuesday, December 2, 2008

nak ikut...

kejadian ni berlaku suatu hari minggu lepas...mr. irwan balik keje awal sebab training habis awal...kol 5 lebih dah sampai rumah...

memandangkan masih awal, mr. irwan turun bawah nak cuci basikal dia...si irfan pulak bila nampak je abah nye menolak basikal, dia pun excited la...siap nak pakai kasut...nak main basikal...

bila mr. irwan keluar, aku terus kunci pintu...menangis la si irfan sebab tak dapat ikut..

beriya2 irfan menangis, pujuk aku nak ikut mr. irwan


bila tak berjaya, cuba bukak pintu sendiri pulak




tak berjaya jugak bukak pintu, menangis depan pintu pulak


kesian irfan..dia nangis sampai la mr. irwan balik...15 minit jugak la...


kesian tgk dia, mlm tu kami bawak la irfan keluar jalan2..tapi dekat2 ngan rumah jela..tu pun dia tak cukup seronok...bosan seharian dok rumah la tu

11 comments:

Mimi~Najeeb said...

ala ciannyer dia..nak ikut abah dia turun bwh ye..
nampak gayanya pasni mama kena la bwk dia turun sekali bila abah nak cuci basikal

Iena@MaMaJannah&Rizqi said...

lama gak irfan nangis..cian kat dia..boring kot duk rumah..
tapi comel jer aksi dia nak bukak pintu, tapi tak sampai..jannah dah sampai..

Sue@MamaMaryam said...

irfan dah pandai nak ikut abah ye.. ye la dok bkurung je kt umah pun bosan gak..

yantz-yeem said...

ala ciannnyer irfan nangis cenggitu rupe sekali,,,
wani leh kasik x emel?

~~ciklinn~~ said...

alahai cinnyer wanie tgok dia nangis.... siap pegang kunci tu..... alahai sedihnyer dier...

Cik Puan Mimi said...

ala sedih tengok dia pegang kunci. nampak beria2 dia nak bukak pintu tu..

kak mimi selalu pesan dengan farhan (sebenornya tak suka dengar dia nangis, bingi).. "jangan nangis, kalau nangis nanti muntah" terus dia senyap

lieya_latif said...

alahai siannye irfan.....meh le sayang ...dtg umah auntie meh....auntie ade 2 anak dare vouge keh keh keh keh keh

tak tahan tgk irfan beriya2 pulas pintu n pegang kunci tuh

azie(mama auni& erin) said...

alahai aku kesian tgk si irfan nie...siap ambik kunci nak buka pintu

Puan Iza said...

wanie...samalah peel irfan nie dgn haikal...kalo tak dpt ikut..menangis iya2..pastu pi amik kunci nak buka pintu hehehhe

madam CT said...

sadis sungguh akk nengok si irfan nagis ni..

ishhh...

PerantauSepi1306 said...

alahaiiii ciannye dia xpe len kali leh ikut daddy ye :D

btw, nice picas... pakai camera apa?