looking for unique and personalized gifts???

Monday, December 15, 2008

ikan bakar serkam pantai

dalam kol 4 lebih kami pegi la cari ikan bakar...tempat favourite kami serkam pantai...tapi kedai yg lama tu dah takde...agak kecewa...sebab kedai tu je yg kami suka..ikan dia fresh2 baru naik dari laut...pastu dia bakar atas kayu balak..sedap..mungkin kedai tu dah lama takde..kami je yg tak tau

kami pun makan je la kat medan ikan bakar ni...


ikan bakar kami..tgh di bakar


kami pilih ikan 3 ekor- 1 ikan pari, lagi dua tu aku tak kenal ikan ape...hikss...ade sotong goreng tepung dan siput buluh (betul kot siput buluh)

ni sebahagian je..ade lagi yg belum sampai


irfan yg tersengih2..nampak tak atas bibir dia ade calar sikit...


gambar tgh makan takde..semua concentrate makan...ahakss

dah licin semua...tinggal tulang je...


mr. irwan yg dah kekenyangan


burrppp..dah kenyang..nak ke mana pulak lepas ni?

15 comments:

SaDi said...

ni yang rasa lapar niiiiii...... kang ada ikan kap sadi sadi buat ikan bakar... huahuahauhauhauuahua :D

Eisha said...

sedappnya tgk ikan bakar tu huhuhu

Hirda Ibrahim said...

dapnya wanie,
sib baik aku x preggy. hehehe

dh lama x mkn ikan bakar kat melaka. time study dulu tiap2 bln. hirda pernah pi serkam pantai ni sekali je. selalunya kami pi anjung batu.

Cik Puan Mimi said...

adoi berdondang sayang perut aku tengok ikan bakar tu.. menyelerakan... bila la nak dapat makan ikan bakar ni.. alahai

atty's said...

sedapnya wanie..buat kecur ayaq liur je.

serkam pantai tu dekat je dah ngn umah mil kty

suka tgk gambo yg last tuh

mrs hafiz said...

perghh ikan bakar.. *drooling

azie(mama auni& erin) said...

sedapnyer wanie kan bakar tue...nyum..nyum

Sham Ummi Echa said...

dapnyer ikan bakar.. bila la nk g melaka nih...

Mimi~Najeeb said...

menarik nyer ikan bakar iteww..
dahler blom brekfes lagi nih..huhu..

lieya_latif said...

kecur air liur aku wanie....lieya biase pekene kat umbai.....dah lame woo tak kenduri ikan bakar cenggini......

takpe, walau mulut dah bercalar, irfan tetap encem!!!!

Nurhayati said...

wahhh cedapppnye...

nifalnin... said...

aduh... dah lamer x g mkn ikan bakar kat serkam tu.. nieza pun klu balik jasin mesti mkn kat serkam.. ala, yg tmpt tu mcm jeti lama tp skang ni dia dah robohkan tmpat tu n tukar ngan yg baru... huhhu...

en_me said...

sodapnyerrr ikan bakar ittewww.. salammz

Anonymous said...

sy ina.
ikan bakar yg korg slalu g kat serkam pantai 2,mase sblm dirobohkan,yg jual nasi lemak tu gerai warisan atuk sy.
lps dirobohkan & wat baru,kitaorg meneruskan perniagaan digerai nombor 1.jemput2lah datang ke gerai no 1 tu, kami menawarkan ikan yang segar,makanan yang sedap dan harga yang murahhh.selamat mencuba

Anonymous said...

dr tol ayer keroh jauh yak ke sini....boleh beri direction?


Terimakasih dr S'pore