looking for unique and personalized gifts???

Friday, December 12, 2008

mari menyelongkar beg abah

ape la yg di cari dlm beg camera abah nye tu?..


sebenar nye si kenit ni nak cuba tutupkan beg ni


bersungguh2 dia..siap nganga2 mulut lagi...kang masuk lalat kang...

11 comments:

ILA said...

Macam2 aksi si IRFAN ni...hihi

~~ciklinn~~ said...

hehheh bialah kan budak2 kalu dapat buat benda2 camtu sampai terlopong2 mulut..

yong said...

budak-budak mmg suka main dgn bag kan. mcm chem, suka main bag,,termasuk la bag plastik barang!

lieya_latif said...

good boy irfan ni...nak tolong abah laa tu he he he he sok dah besar tolong carry kamera plak tau he he hehe

farah amoi said...

bebudak memang gitu

semua benda diorg nak ambik tau
nak try buat

Sue@MamaMaryam said...

hehehe irfan ni..

Mama Mya said...

bersungguh2 irfan godek beg tue hehehe.. cantik laa gambo kat sini.. suka nengok..

mrs hafiz said...

berusaha tu.. kita eh tgk akal budak ni camne kan..

Hirda Ibrahim said...

jumpa x apa irfan cari tu?? hehehe..khusyuk sungguh.

Cik Puan Mimi said...

apa yang dicari tu??? agaknya dia ingat ada menan kot..

eMMa@iKKa said...

oit!!!! cari apa tu Irfan..?? Ada benda menarik ke kat dlm tu..??? Auntie nak tgk sekali boleh??

p.s..Irfan ngan Trisyia sama jer..pantang kalau Ikka ke Hubby ke balik dr mana-mana dia nampak ada beg jer...dia akan tanya dan selongkar sendiri..hehehehe..:)